جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
صفدر محمدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین صفدر محمدی گفت:  این گستاخی‌های رژیم جعلی صهیونیستی که از اتاق فکر واشینگتن و لندن مخابره می‌شود برای سنجیدن اراده ملت‌های مسلمان و جبهه مقاومت است و قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و دشمن صهیونی که به پایان خود روز به روز نزدیک‌تر می‌شود جواب دندان‌شکن دریافت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین صفدر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، با اشاره به تهدید آیت‌الله العظمی سیستانی از سوی رسانه‌های رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این تهدیدهای رژیم کودک‌کش صهیونیستی مصداق بارز آیه شریفه قرآن کریم است که می‌فرماید؛ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ دشمنی شما را بر زبان هم آشکار می‌سازند و محققا آنچه در دل دارند بیش از آن است. و دشمن خونخوار صهیونیستی که تا دیروز فقط دشمنی‌اش را با انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت علنی اعلام می‌کرد امروز بخشی از پروژه اسلام ستیزی را علنی کرده است.

وی ادامه داد: از زمان تشکیل نطفه حرام و نامشروع رژیم جعلی صهیونیستی در قلب جهان اسلام علمای دلسوز اسلامی بخصوص علمای شیعه نسبت به بی‌هویتی این رژیم و عدم پایبندی آن‌ها به روابط انسانی و بشری هشدار داده بودند و در طول تاریخ مدام آن را برای بیداری امت‌های آزاده تکرار کرده‌اند و ما مشاهده کردیم در این هشتاد سال اخیر هرکجا قتل و خونریزی و ترور وجود داشت پای یهود و رژیم صهیونیستی با حمایت کامل غرب در میان بوده است.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این سگ هار غربی‌ها از علمای دین خصوصا از آیت‌الله‌العظمی سیستانی به دلیل مواضع انقلابی و ضد استکباری و فتوای جهاد ایشان در برابر داعش کینه به دل دارند و از فتوای اخیر معظم‌له در وجوب کمک به لبنان و جبهه مقاومت عصبانی شده‌ و مجبور شده‌اند نیات پلید و شیطانی‌شان را عیان کنند.

وی با بیان این که همان‌گونه که در بیانیه مدیر حوزه‌های علمیه هم تاکید شد، همه علمای شیعه، طلاب و روحانیون و امت اسلامی حامی مرجعیت دینی هستند، گفت: این گستاخی‌های رژیم جعلی صهیونیستی که از اتاق فکر واشینگتن و لندن مخابره می‌شود برای سنجیدن اراده ملت‌های مسلمان و جبهه مقاومت است و قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و دشمن صهیونی که به پایان خود روز به روز نزدیک‌تر می‌شود جواب دندان‌شکن دریافت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی خاطرنشان کرد: دفاع از کیان علم و دین وظیفه همه علمای مذاهب و ادیان است و انتظار از مسیحی، یهودی و دیگر ادیان الهی این است که این خباثت و توطئه را با شدت محکوم کنند.

وی ادامه داد: انتظار از جامعه بین‌المللی این است که اقدامات مؤثری انجام داده و مواضع فوری در قبال این ترویج خشونت اعلام بکند که متاسفانه به نظر می رسد که جوامع بین‌المللی و نهادهای حقوق بشری در قبال جنایت رژیم صهیونیستی با حمایت کامل غربی‌ها سکوت را ترجیح می‌دهد .

مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌غربی گفت: جبهه مقاومت و امت اسلامی در برابر این نیات تاریک شیطانی و تحرکات سوء دشمن هرگز سکوت نخواهد کرد و با افزایش آمادگی، توانمندی و آگاه‌سازی مردم خود، به مقابله با رژیم صهیونیستی می‌رود و اعلام خبر تصمیم رژیم صهیونیستی به ترور آیت‌الله العظمی سیستانی خون جوانان مسلمان در کشورهای مختلف از جمله ایران و عراق را به جوش آورده است و باید هر کسی به هر نحوی که می‌تواند در فضای حقیقی و مجازی نسبت به این حرکت خبیثانه و شیطانی، ابلیس اکبر یعنی رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
    0 0
    ایت الله سیستانی شخصیت سیاسی و جناحی و دولتی نیست بلکه فقیهی دانش پزوه است