دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
تصاویر یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر رضوی

حوزه/ حجت الاسلام دهدار گفت: امروز مردم غزه و لبنان با تاسی از ملت ایران که در مقابل  ستمگری‌ها ،ظلم‌ها و تحریم‌ها و فشارهای گوناگون شرق و غرب  ایستاده است  در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت و ایستادگی می کنند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام احمد دهدار، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش ، امروز پنجشنبه ۱۹ مهرماه در یادواره شهدای ستاد ارتش در حسینیه شهدا حرم مطهر رضوی اظهار داشت: اگر جهاد و فداکاری و از خود گذشتگی شهدا نبود و همچنین صبر و تحمل و شکیبایی خانواده شهدا نبود معلوم نبود وضعیت کشور و نظام ما به چه شکل باقی می ماند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که ( حیات مظهر قدرت ایران شهدا است ) گفت: در این مدت ۴۵ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد توطئه های بسیار پیچیده و نقشه‌های متعددی از سوی دشمنان قسم خورده انقلاب برنامه ریزی شده است برای اینکه این نظام نتواند به اهداف خود دست پیدا کند زیرا آرمان هایی که امام خمینی (ره)برای این انقلاب تبیین کردند این نقشه ها نمی تواند محقق شود .

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با بیان اینکه دشمن جنگ ۸ ساله را علیه ما تحمیل کرد، همچنین توطئه‌های داخلی، ترورها، تهدیدها و تحریم‌ها همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد: امروز مردم غزه و لبنان با تاسی از ملت ایران که در مقابل ستمگری‌ها ،ظلم‌ها و تحریم‌ها و فشارهای گوناگون شرق و غرب ایستاده است در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت و ایستادگی می کنند .

وی با تاکید براینکه پیروی از تعالیم حیات بخش انسان می‌تواند ما را در مقابل دشمن به پیروزی برساند از صبوری خانواده های شهدا تقدیر کرد و گفت : در مجلس و محفلی که به نام شهدا است با طهارت وارد شویم نگاه مان به پدران و مادران شهدا نگاه تحسین و تجلیل باید باشد زیرا امام خمینی (ره) خانواده شهدا را چشم و چراغ این ملت می داند.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدا و ایثارگر ارتش با حضور مسئولان با اهدای لوح ،تقدیر شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha