یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه چهاربرج

حوزه/ حجت‌الاسلام جلالی گفت: امتداد برکت وجودی شهید سید حسن نصرالله تا تحقق آرمان نابودی اسرائیل خبیث و حتمیت نابودی اسرائیل خبیث با امتداد مقاومت دو محور مهم و اساسی در خطبه عربی رهبر معظم انقلاب بودند.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام اصغر جلالی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان چهاربرج که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ و نماز جمعه تاریخی تهران به امامت مقام معظم رهبری، اظهار داشت: باید روز دهم مهرماه روز حماسه افتخارآفرین عملیات «وعده صادق ۲» و سیزدهم مهرماه روز حماسه «نماز جمعه نصر» را در تقویم انقلاب اسلامی به عنوان یوم الله در کنار سایر مناسبت‌های ظفرمندانه تاریخ انقلاب ثبت کرد.

امام‌جمعه چهاربرج افزود: هرچند همین حضور در صحنه مقتدرانه ملت بزرگوار و وفادار ایران، برای تحقق همه اهداف جبهه مقاومت کافی بود، اما بیانات رهبر حکیم انقلاب در دو خطبه فارسی و عربی، وجهه‌ی مضاعفی از عزت و اقتدار و حماسه را به این یوم الله بخشید.

وی گفت: بیانات رهبر حکیم انقلاب هم وسوسه خناسان را از بین برد، هم روحیه امت اسلامی را ترمیم و تقویت کرد و هم چشم‌اندازی نورانی و امیدبخش برای آینده درخشان و حتمی‌الظفر جبهه مقاومت ترسیم کرد تا رزمندگان اسلام استوارتر از گذشته کار مقدس شهید نصرالله و همه مجاهدان این راه نورانی را به سرنوشت مبارکش ختم نمایند.

حجت‌الاسلام جلالی با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه نصر، تصریح کرد: امتداد برکت وجودی شهید سیدحسن نصرالله تا تحقق آرمان نابودی اسرائیل خبیث و حتمیت نابودی اسرائیل خبیث با امتداد مقاومت دو محور مهم و اساسی درخطبه عربی رهبر معظم انقلاب بودند.

وی ادامه داد: شهید نصرالله پرچم بلند مقاومت، زبان گویا و مدافع شجاع مظلومان، مایه‌ی دلگرمی و جرئت مبارزان و حق‌طلبان بود و گستره‌ی محبوبیّت و تأثیرگذاری او از لبنان و ایران و کشورهای عربی فراتر رفته بود؛ و اکنون شهادت او این اثرگذاری را افزایش خواهد داد.

امام جمعه چهاربرج در ادامه با اشاره به اینکه رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی در حال خود کشی است، افزود: دشمن پلید و زبون چون نمی‌تواند به تشکیلات مستحکم حزب‌الله یا حماس یا جهاد اسلامی و دیگر سازمان‌های مجاهد فی‌سبیل‌الله صدمه‌ی جدّی بزند، به جنایت، ترور، تخریب و بمباران و کشتار غیر نظامیان روی آورده است.

وی با بیان اینکه صبر و استقامت، عزّت و کرامت به بار می‌آورد، افزود: تحلیل رهبر معظم انقلاب بسیار قابل توجه بوده و به نظر ایشان، جنایات ۷۰ ساله صهیونیست‌ها چنان بذر کینه‌ای را در دل مسلمین و مستضعفین عالم کِشته است، که به مثابه کِرمی فَربه، به دور تن خویش از تارهای خشم و نفرت مظلومان، پیله تنیده است و محور مقاومت این رژیم را قبل از تکمیل اهداف شیطانی‌اش در همان پیله خودش خفه خواهد کرد.

حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: طوفان الاقصی و مقاومت یک‌ساله‌ی غزّه و لبنان، شجره خبیثه رژیم غاصب را به جایی رساندند که مهم‌ترین دغدغه‌اش، حفظ موجودیّت خود است و این یعنی همان دغدغه‌ای که این رژیم در سال‌های اوّل ولادت نحس‌اش داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha