یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
اهواز

حوزه / مؤسس مدرسه علمیه خواهران فاطمه المعصومه(س) شهرستان اندیکا، به تأثیرات خطبه های نماز جمعه نصر رهبر انقلاب اشاره کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی مؤسس مدرسه علمیه خواهران فاطمه المعصومه(س) شهرستان اندیکا و امام جمعه موقت اهواز با اشاره به پیامهای خطبه های نماز جمعه نصر عنوان کرد: امواج تحولات انفسی بر تحولات نظامی و سیاسی پیشی گرفته است.

نویسنده کتاب «عصر امام خمینی(ره)» گفت: در ماه‌های اخیر شاهد دور تند حوادث و تحولات هستیم. با عملیات طوفان الاقصی و ورود محور مقاومت به دفاع از ملت فلسطین، طوفان تحولات سیاسی و نظامی، جهان به‌ ویژه منطقه غرب آسیا را در نوردیده و با عملیات وعده صادق دو و پیامدهایش، تحولات عظیم دیگری حال رخ دادن است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی افزود: به نظر می رسد در حالیکه جبهه کفر و باند تبهکار تلاویو، با هدف به تسلیم کشاندن مقاومت، غزه و ضاحیه لبنان را تحت شدیدترین بمبارانهای هوایی ماه‌های اخیر قرار داده اند، در منطقه ای به وسعت جهان اسلام بلکه کل جهان جنگ اراده ها و نبرد شناختی را به محور مقاومت باخته اند.

مؤسس مدرسه علمیه خواهران فاطمه المعصومه (س) اندیکا با اشاره به خطبه های نماز جمعه رهبر انقلاب بیان کرد: جبهه کفر که در توهم انفعال همه جانبه محور مقاومت بواسطه بمبارانهای بی سابقه بیروت و ترور و شهادت سید حسن نصرالله و ۱۴ فرمانده کلیدی حزب الله بود، با خطبه بین المللی امام خامنه ای در "جمعه نصر" همراه با حضور شهادت طلبانه دو میلیون ایرانی سر در گریبان و مستاصل گردیده است.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: دستگاه محاسباتی دشمن در پی عملیات وعده صادق ۲، و "حماسه جمعه نصر" که تبلور اراده و ایمان ایرانیان در مقابله با جبهه کفر بود، دچار اختلال شدید گردیده است و در حالی که در بیش از چهار دهه اخیر، راهبرد و تمرکز شیطان بزرگ و اقمار منطقه ای آن بر ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و ایجاد خندقی از بدبینی نسبت به انقلاب اسلامی و امامین انقلاب در جهان اسلام بود، خبرهای میدانی به ویژه بعد از خطبه تاریخی امام خامنه ای حاکی از رویکرد گسترده جهان اسلام به تحسین شیعه و اعتراف به جایگاه بی بدیل امام خامنه ای و تصریح به خیانت حکام عرب به آرمان فلسطین می باشد. یعنی عملا هزینه های چند هزار میلیارد دلاری شیاطین غربی - عربی در این زمینه بر باد فنا رفت.

وی عنوان کرد: تا چند شب گذشته خطبه امام خامنه ای در برخی از صفحات مجازی خبرگزاری الجزیره قریب به یک میلیون و دویست هزار بازدید داشته است و هزاران پیام تمجید و بیعت و... از سوی مسلمانان از مغرب و مصر و الجزایر و یمن و موریتانی و سودان و مالزی و.... در ذیل گزارش الجزیره از "جمعه نصر" ثبت گردیده‌.

استاد حوزه علمیه اهواز با تأکید بر اینکه معادلات میدانی به شدت تغییر کرده است، افزود: همراه با وضعیت بسیار آشفته و داخلی اسراییل و تنزل شدید رتبه اقتصادی آن، دسترسی موشکی ایران بر سرزمین‌های اشغالی تثبیت گردیده است و در آخرین نظرسنجی، ۷۳ درصد شهرک نشینها، اسراییل را بازنده جنگ جاری می دانند. نتانیاهو و کابینه رژیم صهیونیستی بیشتر جلسات خود را در پناهگاه‌های امن زیرزمینی برقرار می کنند و عملیات‌های زمینی ارتش پوشالی اسراییل در مرز لبنان شکست فضاحت باری خورده اند.

مؤلّف کتاب «عصر امام خمینی (ره)» گفت: در این نبرد آخرالزمانی جراحت‌ها و شهادت‌هایی حتی در میان فرماندهان بوده و خواهد بود اما بی تردید این شدت‌ها، راه را به سوی فتح و فرج موعود هموار خواهد ساخت. ان شاءالله

وَلَمَّا رَأَی الْمُؤْمِنُونَ الْأَحْزَابَ قَالُوا هَذَا مَا وَعَدَنَا اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَصَدَقَ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَمَا زَادَهُمْ إِلَّا إِیمَانًا وَتَسْلِیمًا (۲۲ / احزاب )

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha