یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
زارعی پور

حوزه/ امام جمعه سرفاریاب در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قریب به سه سال است که عهده دار مسئولین امامت جمعه در شهرستان سرفاریاب شده ام، اما هنوز دفتر امام جمعه اینترنت ثابت ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام محمدتقی زارعی‌پور امام جمعه سرفاریاب در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قطعی و اختلال اینترنت در این شهرستان بیان کرد: قریب به سه سال است که عهده دار مسئولین امامت جمعه در شهرستان سرفاریاب شده ام، اما هنوز دفتر امام جمعه اینترنت ثابت ندارد.

وی افزود: متاسفانه هیچ یک از ادارات و حتی پست بانک خدمات مناسبی ارائه نمی‌کنند و باید ۳۵ کیلومتر را تا رسیدن به دهدشت طی کنیم تا بتوانیم از خدمات اینترنتی بهره‌مند شویم.

حجت الاسلام زارعی‌پور گفت: اگر دو کیلومتر از سرفاریاب خارج شویم با قطعی آنتن تلفن همراه مواجه می‌شویم. علاوه بر این قطعی شبکه‌های تلویزیون از دیگر معضلاتی است که مردم سرفاریاب با آن روبرو هستند.

امام جمعه سرفاریاب با بیان اینکه با وجود پیگیری‌های صورت گرفته کماکان مسئولان شهرستان و استان به این موضوع رسیدگی نمی‌کنند اظهار کرد: مسئولین بارها قول حل این مشکل‌ها را داده‌اند، اما به وعده‌های خود عمل نکردند.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و نیاز دانش آموزان به استفاده از اینترنت گفت: مردم گلایه‌مند هستند و وقتی دیدیم مسئولین مربوطه به تذکرات داده شده ترتیب اثری نمی‌دهند مجبور شدیم آن را رسانه‌ای کنیم. مسئول مخابرات سرفاریاب هم از طرح این موضوع در تریبون نماز جمعه استقبال و از بنده تشکر کرد.

حجت الاسلام زارعی‌پور بیان کرد: از وزیر ارتباطات انتظار داریم به این مشکل مردم پایان دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha