یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
تبریز

حوزه/ در مراسمی با حضور امام جمعه هشترود، با تجلیل از خدمان حجت الاسلام کربلایی‌پور، حجت الاسلام جانقوری به عنوان مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) هشترود معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام حسن جعفریان امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) برادران هشترود در دفتر امام جمعه هشترود، اظهار داشت: مسجد تاریخی جامع مانند نگینی در وسط شهر هشترود قرار دارد و ۳۰ سال پیش طرح توسعه محوطه این مسجد کلنگ زنی شده، اما متاسفانه اکنون این طرح جولان سگ‌های ولگرد شده است.

امام جمعه هشترود، گفت: این طرح راکد مانده تبدیل به خرابه‌ای بیش نیست و هر سال با بودجه‌ای اندک این طرح ادامه دارد.

حجت الاسلام جعفریان، از خیرین خواست توجه و عنایات بیشتری به مدرسه علمیه هشترود داشته باشند و نسبت به مساعدت مالی برای تجهیز آن توجه کنند.

وی ابراز کرد: طلاب باید در مسیر بندگی و خلوص حرکت کنند تا بتوانند علم و دانش خداوند متعال و اهل بیت(ع) را دریافت کنند و طلبه کسی است که تابش این نور را در دل خود احساس کرده و به دنبال فهم عمیق معارف و علوم باشد.

گفتنی است در این آیین از خدمات ۴ ساله حجت الاسلام کربلایی‌پور تجلیل و با حکم حجت الاسلام و المسلمین روشن‌تن مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جانقوری به عنوان مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) هشترود معرفی شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha