یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
تصاویری از تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه فاطمه المعصومه دلیجان

حوزه / مدیر جدید مدرسه علمیه فاطمه المعصومه دلیجان گفت: بانوان طلبه در تمدن سازی اصیل اسلامی به عنوان اولین دست‌اندرکاران هستند که باید برای موفقیت در این عرصه اهدافشان کاملا مشخص شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، خانم رحیمه قنبری مدیر مدرسه علمیه فاطمه المعصومه دلیجان، امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید این مدرسه علمیه که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین گودرزی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف عالی حوزه علمیه خواهران لزوم تربیت بانوان طلبه، در تراز حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) است، که باید به این امر مهم توجه شود.

وی گفت: بانوان طلبه در تمدن سازی اصیل اسلامی به عنوان اولین دست‌اندرکاران هستند که باید برای موفقیت در این عرصه اهداف کاملا مشخص شود و با شناخت کامل این هدف والا کارهای بزرگی را می‌شود انجام داد، با به فعلیت رساندن استعدادها در این عرصه تا رسیدن به قلّه باید مقاومت و تلاش کرد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه المعصومه دلیجان تصریح کرد:رسالت بانوان حوزوی در عرصه کنشگری اجتماعی و عرضه‌ی الگوی زن تراز انقلاب اسلامی به جامعه‌ بانوان است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۸۹ در رابطه با نقش حوزه‌های علمیه خواهران و ضرورت وجود آن فرمودند: «پدیده خواهران طلبه خیلی پدیده عظیم و مبارکی است، هزار عالم و پژوهشگر و فقیه و فیلسوف در حوزه‌های علمیه خواهران تربیت شوند، این چه حرکت عظیمی خواهد بود»، که راه زیادی تا تحقق این اهداف باقیست و این نیازمند عزم جدی خواهران طلبه است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha