شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ |۸ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 12, 2024
دئ

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: پمپئو وزیرخارجه ترامپ می گوید با اطلاعاتی که دارم ایران نیم میلیون موشک بالستیک دارد که در صورت حمله اسرائیل به ایران این کشور می تواند وعده صادق۳ را ۲۵۰۰ بارتکرار کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان درمصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر ضمن گرامی داشت سالروزشهادت امام حسن عسکری (ع) گفت: براساس روایات امام حسن عسکری(ع)سیاست گذار زندگی و زیست تمدنی در اسلام بودند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه برای بوجود آمدن تمدن بزرگ اسلامی بایدزیرساخت آن فراهم شود گفت: یکی ازمهمترین زیرساخت های تمدن بزرگ اسلامی پیوندهای اجتماعی به حداکثر تقویت خودش برسد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به تفاوت تمدن اسلامی با تمدن غربی اشاره کرد و یادآورشد: در تمدن غربی فرد گرایی، آزادی های فردی خیلی مهم است ،قانون را هم درحدی قبول دارندکه نگهبان آزادی های فردی باشند از طرفی حریم خصوصی را مرتب افزایش می دهند.

وی با بیان اینکه امام حسن عسکری(ع) برای ایجادتمدن بزرگ اسلامی تمایل دارند پیروانش زیرساخت هایش رابوجود بیاورند گفت :اگر می خواهیم تمدن بزرگ اسلامی بوجود بیاوریم باید پیوند های اجتماعی را قوی ترکنیم و چیزی مانند اربعین بوجود بیاید.

نماینده ولی فقیه درکاشان ضمن گرامی داشت سالروزشهادت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: وجود کریمه اهل بیت(ع) در قم که درکنارش حوزه علمیه را بوجود آورده حجت را برتمام خلایق اتمام می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه با انتشارعلم از قم به دنیا حجت برخلایق تمام می شود تصریح کرد : با احترامی که برای تمام دانشگاههای خودمان قائل هستیم سرسفره قرآن و چهارده معصوم نشستن و به دنیا منتشر کردن افتخاری است که نصیب حوزه های علمیه خواهران و برادران شده است.

عضوخبرگان رهبری برلزوم ورزش کردن برای سلامتی جسم و روح تاکیدکرد وافزود : بهترین ورزشی که می توانیم انجام دهیم پیاده روی درسحرگاهان است به طوری که امام راحل حتی درزندان هم پیاده روی می کرد و رهبرمعظم انقلاب هم کوهنوردی ایشان مشهور است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه یکی از فواید ورزش قوی شدن اراده انسان می باشدگفت: مقاوم شدن دربرابربیماری ها ازدیگرفواید ورزش می باشدو بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد کم می شود و یا ازبین می رود و حتی درخوش اخلاقی انسان هم موثر واقع می شود.

امام جمعه کاشان ضمن گرامی داشت ۲۴ مهر سالروزپیوند اولیا و مربیان ، خانواده، والدین ، مدرسه ، معلم ،مربی ، مسجد و امام جماعت و کانون فرهنگی را ارکان تربیت دانست وگفت : هم والدین هم مسجد تلاش کنند برای بچه ها دوست خوب ایجادکند .

وی به حضورپرشور مردم درجمعه نصر به امامت ولی امرمسلمین حضرت آیت الله خامنه ای در نمازجمعه تهران اشاره کرد وافزود: رهبری در جمعیت میلیونی هفته قبل در نماز جمعه علی وار، صلابت در کلامش موج زد به طوری که دوست و دشمن حساب کارخودشان را کردند و فهمیدند که رهبر معظم انقلاب بیش از بقیه برنقشه های دشمن مسلط است، شجاعت او بی نظیر است از تهدید ناتو، امریکا و صهیونیست هیچ ترسی در دل ندارند بلکه مردمی دور او برای نماز جمع شده بودند که با غسل شهادت رفتند.

عضوخبرگان رهبری با بیان اینکه تا زمانی که اتحادبین مردم و ولایت فقیه وجوددارد دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند گفت: کابینه اسرائیل جلسه گذاشتندکه آیا پاسخ عملیات وعده صادق ۲ را بدهد یا ندهدکابینه صهیونیستی نظرشان منفی بود وگفتند نتانیاهو حق ندارد پاسخ ایران را بدهد ضمن اینکه یک نظریه پرداز امریکایی هم به سران رژیم صهیونیستی توصیه کرده که اگراسرائیل به ایران حمله کندضربه بعدی ایران در وعده صادق ۳ می تواندبه فروپاشی اسرائیل بینجامد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: پمپئو وزیرخارجه ترامپ می گویدبا اطلاعاتی که دارم ایران نیم میلیون موشک بالستیک داردکه در صورت حمله اسرائیل به ایران این کشور می تواند وعده صادق۳ را ۲۵۰۰ بارتکرارکند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha