سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
کد خبر: 1192430
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۷
اسرائیل

حوزه/ یهودیان معتقدند دنیا برای خودشان فقط آفریده شده است و دیگر انسان‌ها اعم از مسیحی، مسلمان و پیروان ادیان دیگر باید باربر، برده و خدمتگزار آنان باشند.

خبرگزاری حوزه | این جنایتکاران دارای ویژگی‌ها و خصوصیاتی هستند که با شناخت آن خصوصیت‌ها می‌توان تفاوت آنان با یهودی‌های باورمند را به خوبی دریافت.

خودشان را برگزیده خدا می‌دانند و معتقدند میان آنان و دیگر بندگان خدا تفاوت‌هایی وجود دارد و خلاصه آنها تافته جدا بافته‌ای هستند.

همیشه نقشه اسارت، ذلت و بردگی همه انسان‌ها را در سر می‌پرورانند.

آنها معتقدند دنیا برای خودشان فقط آفریده شده است و دیگر انسان‌ها اعم از مسیحی، مسلمان و پیروان ادیان دیگر باید باربر، برده و خدمتگزار آنان باشند.

نقشه استیلا و سلطه بر سرزمین‌هایی را که هزاران سال پیش مثلا یهودی‌ها در آن سرزمین می‌زیسته‌اند در سر دارند و آن سرزمین‌ها را از آن خود می‌دانند؛ از این‌رو، شعارشان سلطه بر نیل تا فرات، از بحر تا نهر و از وادی صهیون تا جولانگاه استر در قلب مرکزی فلات ایران است که روز و روزگاری یهودی‌ها به این سرزمین‌ها مهاجرت و مدتی در آن زندگی کرده‌اند.

نقشه تشکیل دولت جهانی یهود را دنبال می‌کنند. خونریزی، آتش‌افروزی، فتنه‌گری، غارتگری و فساد در زمین از دیگر ویژگی‌های آنان است.

سید حمید روحانی، فصلنامه ۱۵ خرداد، شماره ۷۸ و ۷۷، ص ۳۸-۳۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha