یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
حجت الاسلام عدیده

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش گفت: با توجه به نقش پررنگ قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها، گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه بیش از پیش احساس می‌شود. 

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه ازمشهد،حجت الاسلام محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش امروز یکشنبه ۲۲ مهرماه در آیین افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم، با بیان اینکه قرآن به عنوان یک کتاب آسمانی، می‌تواند برای همه انسان‌ها، فارغ از دین و مذهب، مفید باشد، اظهار کرد: قرآن کریم، به انسان‌ها کمک می‌کند تا زندگی بهتری داشته باشند و به سعادت دنیوی و اخروی دست پیدا کنند.

وی افزود: با توجه به نقش پررنگ قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها، گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه بیش از پیش احساس می‌شود.

حجت الاسلام عدیده تصریح‌ کرد: قرآن به‌ عنوان کتاب هدایت و زندگی، راهکارهای بسیاری برای حل مشکلات و چالش‌های فردی و اجتماعی ارائه می‌دهد و با همت و تلاش همه می‌توانیم جامعه ای قرآنی و اسلامی و بسازیم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، برگزاری مسابقات قرآن در سطوح مختلف را مهم‌ ترین و موثر ترین راهکارها برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: این مسابقات علاوه بر شناسایی و معرفی قاریان و حافظان برتر، باعث ایجاد انگیزه در بین علاقه‌ مندان به قرآن و افزایش سطح آگاهی عمومی نسبت به معارف قرآنی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha