سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
حجت الاسلام مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: صهیونیست‌ها با جنایات خود نشان داده‌اند که دشمنی آنها تنها به عناد با مسلمانان و جهان اسلام ختم نمی‌شود، بلکه آنان عملاً نشان دادند که با کل بشریت مشکل و دشمنی دارند.

حجت الاسلام مسعود محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان در سخنانی ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست علیه مردم غزه و فلسطین و لبنان اظهار کرد: بیش از یک سال از تهجام وحشیانه غاصبان قدس شریف به غزه و فلسطین می گذرد و جهان به عینه شاهد قتل و عام مردم مسلمان در این کشورهاست.

این استاد حوزه علمیه کردستان عنوان کرد: این همه جنایت و قساوت صهیونیست‌ها در حالی انجام می‌شود که تمام کشورهای جهان چشمان خود را بر روی این نسل کشی‌ها بسته‌اند و این برای بشریت و انسانیت مایه شرمساری است.

وی با انتقاد از موضع کشورهای اسلامی در قبال جنایات صهیونیست‌ها، افزود: متاسفانه نه تنها مجامع بین‌المللی و حقوق بشری در بحث غزه و فلسطین و لبنان ورود پیدا نکرده‌اند بلکه کشورهای اسلامی که خود را پیرو قرآن و رسول اکرم می‌دانند در این میان در مقابل این همه جنایت صهیونیست‌ها دم فرو بسته اند و سخنی به میان نمی‌آورند و همین خود باعث گستاخ شدن بیشتر غاصبان غاصبان قدس شریف شده است.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها امروز از درون دچار اضمحال شده اند، عنوان کرد: صهیونیست‌ها آن قدرتی که همواره از آن دم می‌زدند را دیگر ندارند و امروز تنها یک ماکت از ارتش صهیونیستی بر جای مانده است و بهترین فرصت برای از بین بردن این غده سرطانی در جهان اسلام می‌باشد، بنابراین نباید مسلمین این فرصت را از دست بدهند.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها با جنایات خود نشان داده‌اند که دشمنی آنها تنها به عناد با مسلمانان و جهان اسلام ختم نمی‌شود، بلکه آنان عملاً نشان دادند که با کل بشریت مشکل و دشمنی دارند، بنابراین از بین رفتن رژیم صهیونیستی یعنی نجات جهان از دست یک کشور جعلی خونخوار لذا شایسته است که امروز جهانیان در مقابل صهیونیست‌های کودک کش یک موضع قاطع و صریح را اتخاذ کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha