سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
تجمع علمای مسلمان

حوزه/تجمع علمای مسلمان لبنان اشاره کرد که مقاومت اسلامی بر این اساس آماده شده است که بتواند در بخش‌های مختلف خود و در همه مناطقی که در آن مستقر است، نبرد را رهبری کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه‌ای اشاره کرد که مقاومت اسلامی بر این اساس آماده شده است که بتواند در بخش‌های مختلف خود و در همه مناطقی که در آن مستقر است، نبرد را رهبری کند. از این رو حتی یک لحظه از موشک اندازی و مقابله با حملات ارتش دشمن صهیونیستی با حرفه ای و شجاعت تمام، دست برنداشت.

این تجمع افزود: امروز پس از سازماندهی مجدد فرماندهی مرکزی با سرعت بی سابقه و برقراری فرماندهی و کنترل، عملیات بی نظیری آغاز شد، منطقه بمباران گسترش یافت و انواع جدیدی از موشک ها و پهپادها استفاده شد.

تجمع علما ادامه داد: این همان اتفاقی است که دیروز در جریان عملیات "بنیامینا" رخ داد که پایگاه نظامی نیروهای ویژه گولانی را هدف قرار داد و در بزرگترین عملیات نظامی انجام شده از آغاز نبرد طوفان الاقصی، به اعتراف دشمن صهیونیستی، تعدادی کشته و بیش از ۶۷ زخمی بر جای گذاشت. دشمن اسرائیلی باید بفهمد نبرد هر چقدر هم که طول بکشد، بیشتر رنج می کشد و به هیچ پیروزی و هدفی نمی رسد.

این تجمع عملیات قهرمانانه "بنیامینا" را به مقاومت اسلامی تبریک گفت و تأکید کرد: نبرد با دشمن صهیونیستی وظیفه شرعی است که مقاومت انجام می‌دهد و از تمام ظرفیت‌هایی که در این مرحله نیاز دارد استفاده می‌کند.

تجمع علمای مسلمان در ادامه گفت: مقاومت تاکنون تنها اندکی از امکانات موجود را به کار برده است و آنچه بعداً فاش خواهد کرد، شوک بزرگی برای دشمن صهیونیستی خواهد بود، بزرگتر از آنچه دیروز در عملیات "بنیامینا" با آن مواجه شد.

تجمع علما بیان داشت: این جنگ شدید که دشمن صهیونیستی با همکاری ایالات متحده آمریکا برای آن توانمندی های عظیمی را در سطوح نظامی و فنی به خدمت گرفته است که آخرین آن ارسال سامانه پدافند هوایی "ثاد" و اعزام نیروهای آمریکایی برای مدیریت است. این گفته های ما را تأیید می کند که اساساً نبرد با ایالات متحده است، ان‌شاء الله باید به زودی مجازات مناسبی دریافت کند.

این تجمع تصریح کرد: جنگ رسانه ای دشمن صهیونیستی یکی از جنگ هایی است که دشمن از آن برای رسیدن به پیروزی بهره برداری می کند و این شامل کاری است که بی بی سی با ورود با نیروهای دشمن صهیونیستی به منطقه ای در مجاورت مرز لبنان با فلسطین اشغالی برای ترویج یک امر خیالی پیروزی و استفاده از فریب رسانه ای در خدمت دشمن صهیونیستی انجام داد.

این تجمع از رسانه‌های آزاد خواست تا همه ابزارهای مشکوک را که متکی به عینیت نیست و دشمن صهیونیستی را تبلیغ می‌کند، افشا کنند.

تجمع علمای مسلمان به برخی از رسانه های اجتماعی که برای ترویج جنگ روانی در زمینه کاهش روحیه مردم ثابت قدم به ویژه آوارگان در مناطق آوارگی، خود را به شیطان فروخته اند، هشدار داد.

این تجمع در پایان گفت: مردم مقاومت اسلامی از هیچ جنگ رسانه ای متزلزل نمی شوند، بلکه با مقاومت پیوند تنگاتنگی دارند و حاضرند هر چقدر در توان دارند، برای دفاع از آن فداکاری های لازم را انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha