چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
نشست کتابخوان

حوزه/ جعفری نژاد گفت: طلاب برای اینکه یک انسان خدمت گذار به اسلام و انقلاب باشند، باید پایه‌های اعتقادی خویش را تقویت کنند و بدون تردید قوی شدن در این راه جز با مطالعه و تحقیق امکان پذیر نمی‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت کتابدار مدرسه علمیه کوثر زرندیه، نشست کتابخوان با مشارکت طلاب در کتابخانه این مدرسه علمیه برگزار شد.

خانم جعفری نژاد کتابدار مدرسه علمیه کوثر زرندیه هدف از برگزاری این نشست را بالا بردن سطح معرفت و عمق بخشی مبانی اعتقادی طلاب دانست و اظهار داشت: طلاب برای اینکه یک انسان خدمت گذار به اسلام و انقلاب باشند، باید پایه‌های اعتقادی خویش را تقویت کنند و بدون تردید قوی شدن در این راه جز با مطالعه و تحقیق امکان پذیر نمی‌باشد.

وی افزود: در این نشست کتاب شهید اندرزگو، اثر رضا زنگی آبادی معرفی و خلاصه‌ای از کتاب بیان شد.

جعفری‌نژاد تصریح کرد: نسل جوان و نوجوان آرمان گراست و در مراحل متفاوت زندگی نمونه‌هایی می‌طلبد تا با استفاده از راه و رسم آنان، در فراز و نشیب زندگی استوارتر گام بردارد.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب به دنبال آشنا کردن نسل نوجوان و جوان با زندگی پر فروغ چهره‌های درخشان عصر حاضر، چهره‌هایی که هریک در روزگاری عطر و بوی خاصی را در فضای میهن پراکنده‌اند و در پر بار کردن فرهنگ و تمدن این مرز و بوم نقش بسزایی داشته‌اند، می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha