چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
تصاویر/ همایش استانی گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در ارومیه

حوزه/ کبیری گفت: ظرفیت اولیا در ساخت مدرسه و نیز تقویت علمی و تربیتی دانش‌آموزان نیاز اصلی در مدارس است و نباید بین عوامل مدرسه و خانواده شکاف باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، افشار کبیری امروز در همایش گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان که در سالن نیلوفر ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: تربیت شهروند قانون‌مدار بایستی در اولویت کاری مدارس باشد.

وی با بیان اینکه اشتراک‌گذاری تجارب و دغدغه‌مندی برای کار در بستر مدرسه جزو اصول اصلی است، گفت: اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه نباید در پیگیری مشکلات و نیز حرکت در مسیر صحیح تربیتی دانش‌آموزان کوتاهی کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: بسترسازی برای ارتقای سطح تحصیلی دانش‌آموزان و جذب مشارکت عمومی برای تربیت فرزندان لازم است.

وی عنوان کرد: ظرفیت اولیا در ساخت مدرسه و نیز تقویت علمی و تربیتی دانش‌آموزان نیاز اصلی در مدارس است، نباید بین عوامل مدرسه و خانواده شکاف باشد و لذا وظیفه اصلی انجمن اولیا و مربیان رفع این شکاف‌ها است.

کبیری تاکید کرد: عدالت محوری با رعایت قوانین محقق می‌شود و در این راستا، مسئولیت پذیری و افزایش سطح اجتماعی دانش‌آموزان موضوع اصلی فعالیت است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha