جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
پیام تبریک

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان زنجان در پی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی به نمایندگی ولی فقیه در استان پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان حجت الاسلام و المسلمین سپهری مدیر حوزه علمیه استان زنجان در پی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی به نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان پیامی بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام المسلمین آقای سید مصطفی حسینی «دامت توفیقاته»

با اهداء سلام و تحیات وافره، انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان امام جمعه شهر زنجان و نماینده ولی فقیه در استان توسط مقام معظم رهبری «متع الله المسلمین بطول بقائه الشریف» که نشان از صلاحیت و توانمندی های جنابعالی می باشد را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی تردید اعتماد معظم له به حضور جنابعالی در پایتخت شور و شعور حسینی که یکی از پایگاه‌های برجسته علمی مذهبی کشور عزیزمان بوده و برخوردار از علمای بزرگ در سطح مرجعیت و فرهیختگان فراوانی می‌باشد، عرصه جدیدی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در استان گشوده و موجب تحولات چشمگیری در ارتقای سطح مادی و معنوی مردم شریف و حوزه های علمیه استان می‌گردد.

حوزه علمیه استان با تمام توان در راستای اطاعت از فرامین و منویات رهبر فرزانه انقلاب در پیشبرد اهداف عالیه نظام و انقلاب، خود را موظف به همراهی و پیروی از نماینده معظم له در استان می‌داند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد نمود.

توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

علی سپهری

مدیر حوزه علمیه استان زنجان

۲۶ مهرماه ۱۴۰٣

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha