جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
احمد وحیدی، وزیر کشور

حوزه / وحیدی گفت: جبهه مقاومت نشان داد که آمریکا و رژیم صهیونیستی دیگر در دنیا نمی توانند توسعه پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، احمد وحیدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و اولین فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم اختتامیه نهمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با بیان اینکه جبهه مقاومت در مقابل توسعه نظام تک قطبی آمریکا ایستاده است، اظهار داشت: جبهه مقاومت نشان داد که آمریکا و رژیم صهیونیستی دیگر در دنیا نمی توانند توسعه پیدا کنند.

وی با اشاره به گسترش جبهه مقاومت در جهان، این موفقیت را مرهون ایمان و اعتقاد عمیق به اسلام و حق مردم فلسطین بیان کرد و افزود: امروز جبهه مقاومت فقط یمن، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین نیست بلکه همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند هر کسی در این عالم امروز از حق مردم دفاع می‌کند و هر کسی بر علیه ظلم رژیم صهیونیستی در این منطقه مبارزه می‌کند او در جبهه مقاومت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: سرداران نظام سلطه گمان کردند که با نقشه های تاکتیکی، محدودیت ها، مشکلاتی برای این جبهه بزرگ می‌توانند ایجاد کنند جلوی این حرکت حق را بگیرند در حالی که روز به روز بیشتر از گذشته این مسئله برای همه آشکار شده است که جبهه مقاومت نه تنها نابود نشدنی است بلکه روز به روز بر تعداد آن افزوده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: روزی که سید عباس موسوی را ترور کردند هرگز رژیمی فکر نمی‌کرد که یک جریان منسجم نظامی قدرتمند مانند حزب الله بعد از آن شهادت پدید آید که در جنگ های متوالی و متعدد در صحنه پیروز شده و اقتدار خود را در جنگ های ۱۹۹۶ و ۲۰۰۶ جنگ ۳۳ روزه نشان دادند حزب الله نه تنها ضعیف نشد بلکه لبنان را از اشغال رژیم غاصب اسرائیل نجات داد.

وحیدی پیروزهای حزب الله در جبهه مقاومت برای سرزمین فلسطین الهام بخش بود ادامه داد: بعد از آن دیدیم فلسطین یک قاره آتش شد و کشوری که مبارزه خود را با سنگ شروع کرده بود به جایی رسید که امروز بعد از یک سال شهادت ۴۲۵۰۰ نفر آنچنان مقاوم در میدان همچنان مبارزه می کند و رژیم صهیونیستی نتوانسته است به هیچ کدام از اهدافی که اعلام کرد دست پیدا کند.

وی یادآور شد: امروز گروه‌های مقاومت در سرزمین عراق در مقابل رژیم بعث، آمریکا و داعش ایستادگی کردند و همچنین دریمن مردمی که در محاصره کامل هستند موشک بابرد بالا بر علیه مواضع رژیم غاصب صهیونیستی پرتاب می کنند.

وی تأکید کرد: لذا دشمن بسیار اشتباه فکر کرده است که با شهادت سید سیدالشهدای مقاومت سید حسن نصرالله حزب الله را ضعیف خواهند کرد امروز حیفا آنچنان تحت ضربات حزب الله قهرمان قرار گرفته است که تقریبا به شهر ارواح تبدیل شده است امروز رژیم غاصب اسرائیل فقط می‌تواند با بمب سنگرشکن اهدایی آمریکا به خانه های مسکونی حمله کند.

وی اضافه کرد: اما در جبهه جنگ حقیقی حزب الله با پهباد ها به مبارزه با این رژیم سفاک مقابله می کند این درحالی رژیم صهیونیستی بمب های سنگرشکن چند تنی مناطق مسکونی مورد هدف قرار داده است و این هنرنمایی نیست.

وی با اشاره به ادعاهای رژیم صهیونیستی که نیاز به حمایت کسی در مقابل جبهه مقاومت ندارد، گفت: این در حالی است که این رژیم غاصب برای کوچکترین مسائل خود نیازمند آمریکا است امروز در همه سرزمین ها هسته های حزب الله در حال شکل گیری هستند تا روزی که فلسطین دوباره به شهروندان خودش بازگردانده شود.

وحیدی بابیان اینکه رژیم صهیونیستی وحشی گری های بی سابقه ای در طول تاریخ انجام داده است کشتار انسان های بی گناه در بیمارستان ها از یک سو، سکوت حامیان او باعث فروپاشی نظام جهانی که ادعای آن را در جهان داشت شده است، خاطر نشان کرد: امروز ما به خوبی حس می کنیم که خسارت شهید قهرمان اسطوره لبنانی برای مسلمان، غیر مسلمان و آزادی خواه سخت است اما برای رسیدن به نقطه های بزرگ باید مبارزه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha