جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش

حوزه / ایرانی تأکید کرد: امروز وظیفه همه مسلمانان حمایت قاطع و بی قید و شرط از مقاومت در برابر رژیم غاصب کودکش و نامشروع اسرائیل است هرکس باید با تمام توان خود در برابر این رژیم ایستادگی کند؛ ایستادگی قهرمانانه غزه، شکست ناپذیری حزب الله جبهه مقاومت را به پیروزی نزدیک کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، در مراسم اختتامیه نهمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با بیان اینکه با شهادت سید حسن نصرالله رژیم صهیونیستی پیروز نشده است بلکه ضربات مقاومت بیشتر از گذشته خواهد بود، اظهار داشت: امروز در حالی که تکنولوژی مدرن سلاح‌های پیشرفته و مشاوران نظامی از سرتاسر جهان برای حمایت از صهیون به میدان آمده است به دشمنان اسلام هشدار می دهیم که شهادت فرماندهان ما آغاز زوال رژیم غاصب صهیونیستی است.

دیاردار ایرانی با بیان اینکه امروز فلسطین یکی از شگفت انگیزترین صحنه های مقاومت است، افزود: مردم فلسطین با مقاومت خود توانستند رژیم طغیان گر صهیونیستی را دچار مشکلات سیاسی، امنیتی، اقتصادی و مشکلات آشکار کنونی کنند این نتیجه اراده و مقاومت و قدرت اسلام است.

وی به نمونه های درخشان مقاومت و حمایت از مردم فلسطین در شهرهای عراق و یمن و دیگر نقاط که با اتحاد، ایمان دشمنان خود را رژیم جنایتکار صهیونیستی می دانند، افزود: امروز هر موشکی که به قلب غزه فرود می آورد هزاران دل پر از ایمان را شعله ور می کند و هر بمبی که بر سر زنان و کودکان فلسطینی، یمنی، لبنانی فرو می ریزد هزاران مشت گره کرده را علیه آنان بلند خواهد خواهد کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: رژیم جعلی اسرائیل با نقشه های شیطانی آمریکا دیگر در غزه، کرانه باختری آرامش نخواهد داشت زیرا روز به روز به نابودی آنها در مقابل جبهه مقاومت نزدیک خواهد شد.

دریادار ایرانی تأکید کرد: امروز وظیفه همه مسلمانان حمایت قاطع و بی قید و شرط از مقاومت در برابر رژیم غاصب کودکش و نامشروع اسرائیل است هرکس باید با تمام توان خود در برابر این رژیم ایستادگی کند؛ ایستادگی قهرمانانه غزه، جبهه مقاومت را به پیروزی نزدیک کرده است.

وی با اشاره به اینکه در عرصه جهانی، در خیابان‌های آمریکا، کشورهای اروپایی، مردم جنایت های رژیم سفاک اسرائیل محکوم می کنند، گفت: این حرکت جهانی نشان گر بیداری وجدان های بشری و اراده ای که بر علیه نظام بی عدالت و ضد بشریت صورت گرفته است شخصیت های سیاسی دانشمندان و روشنفکران به دلیل حمایت دولت هایشان که باعث تغییرات عمیق و بنیادی در سطح جهانی شده است اعتراض می کنند و این حضور تاکید می‌کند که مقاومت همچنان ایستاده و پایدار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha