دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه خداآفرین گفت: یحیی سنوار فرمانده فلسطینی در مقابل دشمن خون‌خوار آن‌قدر جسور و شجاع بود که حتّی در واپسین لحظات شهادت هم دست از مبارزه با دشمن نکشید و خود را تسلیم متجاوزان رژیم صهیونیستی نکرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام ضیائی در نماز جمعه این هفته شهرستان خداآفرین گفت: یحیی سنوار فرمانده فلسطینی در مقابل دشمن خون‌خوار آن‌قدر جسور و شجاع بود که حتّی در واپسین لحظات شهادت هم دست از مبارزه با دشمن نکشید و خود را تسلیم متجاوزان رژیم صهیونیستی نکرد.

وی افزود: رژیم غاصب فکر می‌کند با شهید کردن مجاهدان جبهه مقاومت، آن‌ها را وادار به شکست و تسلیم خواهد کرد اما سخت در اشتباه است چون مجاهدان و فرماندهان جبهه مقاومت مسلح به قوه معنوی و اراده‌ی درونی هستند که آن‌ها را در برابر ظالم روز به روز با صلابت و استوارتر می‌کند.

حجت الاسلام ضیائی ادامه داد: جوانان انقلاب اسلامی که در دفاع مقدس جان خود را فدا کردند همگی به عشق اهل بیت وباورهای دینی بود، همان‌گونه که سیدنصرالله،سردار نیلفروشان و یحیی سنوار بر مبنای همین اعتقادها ایستادند ودر این راه نیز به شهید شدند.

وی افزود: سکوت کشورهای عربی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، تکرار تاریخ کوفیان در واقعه کربلاست به گونه‌ای مواضع منفعلانه عرب‌ها عملاً رژیم غاصب را در خون‌ریزی وکشتار مردم بی‌دفاع فلسطین و لبنان مصمم‌تر کرده است.

امام جمعه خداآفرین افزود: در این بحبوحه‌ی ناآرام منطقه که رژیم صهیونیستی به دنبال نجات خود از این گرداب خود ساخته است باید در داخل کشور صدای واحد و یکسان از مسئولان و سیاست‌مداران بلند شود چرا که هر گونه موضع‌گیری نسنجیده موجب تضعیف جبهه مقاومت و سو استفاده دشمن می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha