شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
دوره تربیت مربی «محفل فرشته‌ها» برگزار می‌شود

حوزه/ قرارگاه جلسات خانگی قرآن با همکاری مؤسسه طاها رشد اقدام به برگزاری دوره تربیت مربی جلسات خانگی کودک با عنوان «محفل فرشته‌ها» کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، «محفل فرشته‌ها» عنوان دوره تربیت مربی به منظور ارائه نکاتی برای اداره جلسات خانگی کودک است که قرارگاه جلسات خانگی قرآن با همکاری مؤسسه «طاها رشد» اقدام به برگزاری آن کرده است.

آشنایی با جلسات خانگی کودک، شرایط و روش‌های برپایی این جلسات، اهداف و آثار تربیت قرآنی کودکان در نگاه قرآن و عترت و تکنیک‌ها و ابزارها به منظور جذاب‌سازی جلسات خانگی کودکان از جمله مباحثی است که در این دوره آموزش داده می‌شود.

حجت‌الاسلام مقدسیان؛ مجری برنامه‌های «آفتابگردون» و «منم بچه مسلمان» در شبکه‌های پویا، نهال و قرآن سیما، حجج‌الاسلام علیرضا افشاری‌مقدم و دارینی از مربیان تربیتی محفل فرشته‌ها و همچنین مصطفی بهلولی؛ عروسک‌گردان برنامه‌های تلویزیونی و محمد شاطرکریمی؛ مدرس دوره تربیت مربی کودک و نوجوان از جمله مدرسان این دوره تربیتی هستند.

علاقه‌مندان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره می‌توانند به نشانی raharoshd@ در پیام‌رسان ایتا پیام ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha