شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی

حوزه/ مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه با تبریک و تسلیت شهادت این فرمانده سرافراز به همه آزادگان جهان، ملت مظلوم فلسطین به ویژه رزمندگان غیور و شجاع قسام، یاد و نام این مرد بزرگ را گرامی داشته و بر ادامه راه او و همه شهیدان جبهه مقاومت تاکید دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات (حوزه‌های علمیه) بدین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص / به راستی خداوند کسانی را که در صفوفی محکم، چونان بنیانی پولادین، در راه او با دشمنان خدا می جنگند، دوست دارد. (صف: ۴)

مجاهد بزرگ، آزاده سرفراز، جانباز خستگی ناپذیر و رهبر اسطوره ای مقاومت فلسطین، ابوابراهیم یحیی السنوار پس از عمری مجاهدت، فداکاری و رشادت در مبارزه با رژیم تبهکار و جنایت پیشه صهیونیستی به جمع یاران شهیدش پیوست.

زندگی پر فراز و نشیب این مجاهد شهید برای همه آزادگان جهان به ویژه جوانان و نوجوانان فلسطین، سراسر درس مبارزه‌، ظلم ستیزی و نپذیرفتن خواری و ذلت سازش با جنایتکاران غاصب بود.

قطعه پایانی حیات شریف این مرد بزرگ، عصاره همه مجاهدت های شجاعانه و مظلومانه ملت سرفراز فلسطین و نقشه راه کودکان، نوجوانان و جوانان فلسطینی و دیگر مظلومان عالم بود تا بدانند که برای تحصیل شرف و عزت و صلح راهی جز مبارزه عزتمندانه با استکبار وجود ندارد. سنوار عزیز نه در تونل های تو برتوی غزه، بلکه در وسط معرکه نابرابر جنگ با سربازان مسلح به مدرن ترین سلاح های کشتار جمعی، به شهادت رسید و با شهادت خود بر همه شایعات و شبهات تبهکاران علیه رهبران دلیر فلسطینی، خط بطلان کشید.

شهادت شکوهمندانه و افتخار آمیز او به دست شقی ترین موجودات همه دوران های حیات انسانی، بهترین مدال قدردانی خداوند از این عبد صالح و فرمانده دلیر و شهادت طلب بود.

راه سنوار با شهادت او پایان نخواهد یافت، همچنانکه با شهادت رهبران بزرگ و مجاهدی مانند احمد یاسین، رنتیسی، عیاش و هنیه پایان نیافت. شهادت او چونان اسطوره ای حیات بخش و هویت آفرین، سرمشق دفتر مقاومت عزت طلبانه جبهه مقاومت تا ابدیت تاریخ خواهد ماند.

به رغم پندار ابلهانه باند تبهکار صهیونی و جبهه پلید غربی _ عبری_ عربی که شهادت این چریک مسلمان را برای خود دستاورد بزرگی تصور میکنند، از امروز نام و مرام و فریاد سنوار، کوبنده تر، رساتر و الهام بخش تر از گذشته خواب راحت را از چشمان جنایتکاران خواهد ربود.

شهادت مظلومانه و غریبانه یحیی سنوار اگرچه برای جبهه مقاومت دردناک و جان سوز است، اما این جبهه الهی را برای مقاومت و مبارزه با جهان سلطه، متحدتر، باانگیزه تر و مصمم تر خواهد کرد.

مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه با تبریک و تسلیت شهادت این فرمانده سرافراز به همه آزادگان جهان، ملت مظلوم فلسطین، به ویژه رزمندگان غیور و شجاع قسام، یاد و نام این مرد بزرگ را گرامی داشته و بر ادامه راه او و همه شهیدان جبهه مقاومت تاکید دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha