یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
ب

حوزه/ نویسنده کتاب "زمان آزادی" گفت: فراغت به عنوان لحظه‌های آزاد هر انسانی، سکوی پرش و پرتگاه سقوط است؛ لذا سبک بهره‌مندی و گذارندن آن به عنوان سرمایه گرانبهای عمر، بسیار مهم و تاثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سمیه عزیزی، نویسنده کتاب "زمان آزادی" اظهار کرد: در ابتدا علاقه مند به عرصه نویسندگی و پژوهش نبودم اما الزام در گذراندن واحد پایان نامه سطح ۳ باعث شد که به نویسندگی علاقمند و استعداد نویسندگی‌ام کشف شد.

نویسنده کتاب "زمان آزادی" بیان کرد: از سال ۱۳۹۷ تاکنون دست به قلم شده و با نگارش کتب در عرصه دین و کارهای فرهنگی که نشانه حیات مبلغ است را به صورت فردی و گروهی برای تبلیغ دین مبین اسلام انجام می دهم.

وی افزود: مسیر نویسندگی مسیری شیرین، ماندگار و مؤثر در ترویج معارف دینی با برد وسیع می باشد و دانشجویان و طلاب به عنوان سربازان دین از نگارش تبلیغ مکتوب غافل نشوند و به ترویج معارف دینی به واسطه نگارش و قلم زدن همت بگمارند، چرا که در این زمانه باید جوانان را با اسلام و معارف دینی با شیوه‌های جذاب، ماندگار و عملکردی مقارن با دانش و علم روز پیوند داد.

عزیزی بیان کرد: کتاب "زمان آزادی" مورد حمایت سازمان ها و ارگان ها علی الخصوص سازمان بسیج مستضعفین قرار گرفت و مربیان تربیتی و جوانان و عموم مردم نیز از این کتاب استقبال کردند.

وی ادامه داد: فراغت، به عنوان لحظه‌های آزاد هر انسانی، سکوی پرش و پرتگاه سقوط است. لذا سبک بهره‌مندی و گذراندن آن به عنوان سرمایه گرانبهای عمر بشری، بسیار مهم و تأثیرگذار است و به این جهت این موضوع برای بنده حائز اهمیت گردید و بنابر اینکه اولین تجربه نویسندگی بوده با صبوری و دقت فراوان در نشر هاجر اصلاح و به چاپ رسید.

نویسنده کتاب "زمان آزادی بیان" کرد: در نگاه اول اهل نظر، نسبت به انتخاب و نحوه ورود به موضوع، حسن نظر داشته اند؛ اما به عنوان منتقد کتاب باید بگویم برای بازنویسی مجدد از قلم روان تری بهره گرفته و سطح علمی کتاب را با ارائه و تحلیل نظرات علمی و روانشناسی، ارتقاء خواهم داد.

وی مطرح کرد: از ابداعات نگارش این کتاب طبقه‌بندی فراغت در سطوح مادی معنوی، تفریحی و اجتماعی بوده است.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: کتاب" نعمت بیماری" با موضوع نگرش توحیدی امام سجاد علیه السلام بر مبنای دعای ١۵ صحیفه سجادیه با حمایت بنیاد صحیفه سجادیه در سال ١۴٠٢ به چاپ رسید و اکنون در حال تدوین رساله سطح ۴ و همچنین کتاب " قمار باخته" با موضوع سبک‌شناسی درمان حسادت از منظر قرآن و عترت(علیهم السلام) هستم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha