دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
طلاب جهادی

حوزه/ دوره جامع تولید محتوای رسانه‌ای با موبایل با هدف آموزش و تقویت مهارت‌های رسانه‌ای طلاب جهادی و فعالان این حوزه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دوره جامع تولید محتوای رسانه‌ای با موبایل با هدف آموزش و تقویت مهارت‌های رسانه‌ای طلاب جهادی و فعالان این حوزه، شامل مباحثی چو: پوسترسازی، ساخت کلیپ‌های تأثیرگذار و مدیریت محتوای چندرسانه‌ای به کمک موبایل برگزار می گردد. این مجموعه با بهره‌گیری از تجربه و دانش یک استاد مجرب در زمینه رسانه و تولید محتوا، تلاش دارد تا شرکت‌کنندگان را با تکنیک‌های نوین جهت تولید صفر تا صد محتوای رسانه‌ای در فعالیت‌های جهادی، با صرف کمترین وقت و هزینه و صرفا با استفاده از گوشی تلفن همراه، آشنا نماید.

دوره “جهادگرافی” با آموزش‌های آسان و کاربردی به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا به عنوان سفیران جهاد و خدمت به خلق محتوای هنرمندانه بپردازند و در نهایت بتوانند گفتمان جهاد خدمت‌رسانی را ترویج و توسعه دهند.

سرفصل‌های این دوره آموزشی عبارت‌اند از آموزش طراحی پوستر با موبایل،آموزش، ساخت کلیپ با موبایل، آموزش عکاسی و فیلم‌برداری با موبایل، آموزش اصلاح و روتوش عکس با موبایل است.

این دوره آموزشی توسط سید محمد رسول تراب (مدرس تولید محتوی با موبایل) به سفارش مدیریت گروه‌های جهادی و مواجهه با حوادث غیر مترقبه حوزه های علمیه تولید شده است.

مدت زمان دوره ۱۰ ساعت و تعداد جلسات آن، ۲۴ جلسه می باشد.

لازم به ذکر است برای شرکت در دوره و فعال شدن مجوز ورود به دوره در مهارت خانه طلاب، ابتدا در سایت مهارت خانه طلاب واقع در پنل شخصی خود در نجاح اقدام به ایجاد حساب کاربری نموده و سپس فرم زیر را تکمیل و منتظر پیامک باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://jahadgaranhowzavi.com/jahadgraphy مراجعه کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha