شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ |۲۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 26, 2024
حجت الاسلام عدالتی

 حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: فرزندان جبهه مقاومت در مکتبی آموزش و پرورش یافته اند که راه پدران خود را ادامه خواهند داد و جمهوری اسلامی ایران نیز با تمام توان در تلاش برای حمایت از این جریان تا پیروزی نهایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی، امروز در جلسه مشترک مدیریت حوزه علمیه استان قزوین با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: سردمداران کاخ سفید، باند جنایتکار صهیونیستی و پیروان آنها بدانند که نه تنها نمی‌توانند به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه مهمی وارد کنند بلکه ضربات جبهه مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد.

حجت الاسلام عدالتی خاطرنشان کرد: ریخته‌شدن خون پاک سید مظلومان به‌عنوان اسطوره مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار، توسط موشک‌های اهدایی شیطان بزرگ، مهر بطلانی بود بر خط سازش و مذاکره خفت‌بار با این دشمن جنایتکار و تکلیف را بر همگان برای همیشه روشن نمود که راه پیروزی جبهه حق تنها از مسیر مقاومت و پایداری می‌گذرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: فرزندان جبهه مقاومت در مکتبی آموزش و پرورش یافته اند که راه پدران خود را ادامه خواهند داد و جمهوری اسلامی ایران نیز با تمام توان در تلاش برای حمایت از این جریان تا پیروزی نهایی است.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت با راهبری جمهوری اسلامی تا پیروزی نهایی و اخراج صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی به قوت راه خود را ادامه خواهد داد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین همچنین از برگزاری جشنواره ورزشی طلاب مدارس علمیه قزوین و همچنین اعزام طلاب و اساتید مدارس علمیه به اردوی زیارتی راهیان نور در آبان ماه سال جاری خبر داد.

فرزندان جبهه مقاومت راه پدران خود را ادامه خواهند داد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha