شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ |۲۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 26, 2024
کد خبر: 1195247
۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵
کتاب کویا

حوزه / آیین رونمایی از قصه گویای شهیده ریحانه سلطانی‌نژاد، دختر کاپشن صورتی کوچک‌ترین شهید انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، آیین رونمایی از قصه گویا دختر کاپشن صورتی با حضور فروهر معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پیمان سلطانی‌نژاد، پدر دختر کاپشن صورتی در گلزار شهدای شهر کرمان برگزار شد.

در این مراسم سمیه یاوری، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، با بیان اینکه «سهم مادری» قصه گویا در مورد دختر کاپشن صورتی، شهیده ریحانه سلطانی‌نژاد است، اظهار داشت: این طرح به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان اجرایی شده است.

یاوری با بیان اینکه با برنامه‌ریزی انجام شده برای تمام شهدای مدفون در گلزار شهدای کرمان قصه‌گویی خواهد شد، عنوان کرد: اولین قصه ما در مورد شهیده ریحانه سلطانی‌نژاد، دختر کاپشن صورتی است که در حادثه تروریستی ۱۳ دی گلزار شهدای کرمان در سال ۱۴۰۲ به شهادت رسید.

وی گفت: موضوع قصه بیشتر در مورد ارتباط مادر و فرزندی است که به این شیوه نویسندگی شده و به صورت گویا قابل شنیدن است، این قصه همچنین از طریق کد کیو آر نیز قابل دسترس است.

گفتنی است «ریحانه سلطانی‌نژاد» دختر کاپشن صورتی و گوشواره قلبی، کوچک‌ترین شهید حادثه انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان در ۱۳ دی ۱۴۰۲ بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha