شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ |۲۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 26, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین صادق صالحی، امام جمعه شهرستان قصرشیرین

حوزه/ حجت الاسلام صالحی گفت: کنگره ملی شهدا ، ارتباطی معنوی بین نسل‌های گذشته و حال ایجاد می‌کند و موجب تقویت هویت ملی و دینی جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق صالحی، امام جمعه شهرستان قصرشیرین صبح امروز در جمع دست ‌اندرکاران کنگره ملی شهدای این شهرستان، اظهار داشت:ک نگره ملی شهدای استان کرمانشاه، یک مراسم باشکوه و پرفراز و نشیب است که با هدف گرامیداشت و تقدیر از جان‌فشانی‌های ۹ هزار و ۸۰۰ شهید والامقام این استان قهرمان ‌پرور برگزار می‌شود.

امام جمعه قصرشیرین عنوان کرد: این کنگره فرصتی بی‌نظیر است تا به یادآوری و تجلیل از فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌هایی پرداخته شود که این شهیدان عزیز در راه استقلال و سربلندی کشور از خود نشان دادند.

حجت‌الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: سیره شهدا، سرشار از عشق به میهن، وفاداری و از خودگذشتگی است که باید همیشه در ذهن‌ها و قلب‌ها زنده نگه‌داشته شود.

وی تصریح کرد: کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، نمادی از ارادت و قدردانی ملت از این قهرمانان و تأکیدی بر اهمیت حفظ و پاسداری از آرمان‌های آن‌ها است.

امام جمعه قصرشیرین با اشاره به اینکه برگزاری این کنگره، بار دیگر پیمان می‌بندیم که راه شهیدان را با استواری ادامه دهیم و به یاد آن‌ها، در راه سربلندی و پیشرفت کشور گام برداریم، گفت: این کنگره فرصتی است تا همدلی و اتحاد ملی را تقویت کنیم و به یاد آوریم که امنیت و آزادی امروز ما، مرهون فداکاری‌های بی‌نظیر شهیدان است.

حجت‌الاسلام صالحی با بیان اینکه در این کنگره، سخنرانی‌ها و برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود که هدف آن‌ها تبیین نقش و اهمیت شهدا در حفظ و پاسداری از ارزش‌های انسانی و ملی است، اظهار کرد: با نمایش آثار و یادبودهای شهدا، ارتباطی معنوی بین نسل‌های گذشته و حال ایجاد می‌شود که باعث تقویت هویت ملی و دینی جامعه خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha