شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ |۲۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 26, 2024
مصاحبه با آیت الله کعبی

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: برای نجات بشریت و تحقق صلح و امنیت در عرصه ی بین المللی مقاومت یک راهبرد حیاتی است و مقاومت باید ادامه داشته باشد.

آیت‌الله عباس کعبی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: محور مقاومت در منطقه ضربات مهلکی را به رژیم صهیونیستی وارد کرده‌ است و حزب‌الله لبنان قهرمانانه جلوی پیشروی صهیونیست‌ ها را گرفته است.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: هر چه زمان تجاوز و ماشین کشتار رژیم صهیونیستی طول بکشد این رژیم به سقوط نزدیک تر می‌شود و جنگ فرسایشی طولانی مدت منجر به نابودی رژیم می شود.

آیت‌الله کعبی اظهار کرد: برخی نمی خواهند بفهمند که رژیم صهیونیستی غده ی سرطانی است و اگر برچیده نشود، در کل بدن منطقه و جهان منتشر می‌شود و بشریت را به نابودی می‌کشاند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: برای نجات بشریت و تحقق صلح و امنیت در عرصه ی بین المللی مقاومت یک راهبرد حیاتی است و مقاومت باید ادامه داشته باشد.

به گفته عضو مجلس خبرگان رهبری، مقاومت زنده است و به یک مکتب تبدیل شده و در لبنان و غزه یک جامعه ی مقاوم را ایجاد کرده است.

آیت‌الله کعبی ادامه داد: براساس آیه «یَٰٓأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدَامَکُم / ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد. سوره محمد - آیه ۷» در شرایط حاضر ما باید به مقاومت کمک کنیم و با حضور در میدان جهاد دفاعی به وظیفه‌ی ذاتی خود عمل کنیم. جهاد دفاعی ابعاد گسترده‌ای از جمله پشتیبانی مالی و رسانه‌ای و مقابله با جنگ روانی دشمن و کمک به مجاهدان حاضر در میدان دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان افزود: ملت های منطقه در کنار مقاومت هستند و این راه منجر به پیروزی نهایی می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha