دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
کد خبر: 1195714
۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
ظطز

حوزه/مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: حزب الله قابل حذف یا حتی تضعیف نیست شعله ای است متصل به خورشید، جویباری است متصل به اقیانوس، درخت تناوری است که اصل و ریشه اش توحید است و شاخه هایش گسترده در آسمان ولایت و اخوت است.

حجت الاسلام عباس ابن علی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان ضمن محکوم کردن جنایت اسرائیل غاصب در به شهادت رساندن عالم مجاهد سید هاشم صفی الدین اظهار داشت: شهادت سید هاشم صفی الدین و سایر فرماندهان و رهبران حزب الله سنت و نصرت الهی است تا نوبت رزم و حماسه سازی نسل جوان حزب الله که تربیت یافتگان مکتب حاج قاسم ها و سید حسن نصرالله ها هستند، زودتر برسد و جبهه رزم و ایثار حزب الله جوان سازی شود.

حجت الاسلام عباس ابن علی با اشاره به آیه ۱۰۶ سوره مبارکه بقره مَا نَنسَخْ مِنْ آیَةٍ أَوْ نُنسِهَا نَأْتِ بِخَیْرٍ مِّنْهَا أَوْ مِثْلِهَا أَلَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللَّهَ عَلَیٰ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ گفت: ﻫﺮ ﺁﻳﻪ ﺍی ﺭﺍ ﻛﻪ ﺍﺯ ﻣﻴﺎﻥ ﺑﺮﺩﺍﺭﻳﻢ ﻳﺎ ﺑﻪ ﺗﺄﺧﻴﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯﻳﻢ ، ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻳﺎ ﻣﺎﻧﻨﺪﺵ ﺭﺍ ﻣﻰ ﺁﻭﺭﻳﻢ . ﺁﻳﺎ ﻧﺪﺍﻧﺴﺘﻪ ﺍی ﻛﻪ ﺧﺪﺍ ﺑﺮ ﻫﺮ ﻛﺎﺭﻱ ﺗﻮﺍﻧﺎﺳﺖ ؟

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حزب الله قابل حذف یا حتی تضعیف نیست شعله ای است متصل به خورشید، جویباری است متصل به اقیانوس، درخت تناوری است که اصل و ریشه اش توحید است و شاخه هایش گسترده در آسمان ولایت و اخوت است. گفت: اساتید حزب‌الله درس هایشان را کامل به شاگردانشان تعلیم داده اند، درس و بحثی را ناقص نگذاشته اند که با شهادتشان شاگردانشان هراس امتحان های سخت را داشته باشند.

حجت الاسلام ابن علی تصریح کرد: هرشهادتی را که حزب الله تأیید می کند یعنی به جوان‌ترها ی حزب الله مژده می دهد که خدای حزب الله زودتر از موعد شما را خواستگاری کرده و آغوش رحمتش را به سمت تان گشوده است.

وی یاد آورشد: ندای منادی مظلوم و مقتدر کربلا رساتر از همیشه به‌گوش می رسد که أین ناصر ینصرنی البته در میان صداهای مهیب موشک ها و بمب های سنگر شکن این جوانان تازه نفس و با وفای مکتب امامین انقلاب هستند که مشت ها را یکبار دیگر گره می کنند،دندان ها را به هم می فشارند و تمام شوقشان را در حنجره هایشان حاضر می کنند و جانانه جواب حسین زمان را می دهند که لبیک یا حسین لبیک یا ثارالله لبیک یا بقیة الله و قطعا سنتصر.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha