دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
زر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی ساخت و تکمیل بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) کاشان رانیازمند همدلی کلیه مسئولان دانست و گفت : انجام یک کاربزرگ نیازمند نظم بیشتر در امر مستندات می باشد .

حجت الاسلام والمسلمین سید سعیدحسینی عضو خبرگان رهبری ،نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان به اتفاق نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، معاون بانک ملی مرکزی ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان و جمعی از مسئولان از بیمارستان در حال ساخت حضرت بقیةالله الاعظم(عج) این شهر بازدید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعیدحسینی در این بازدید ضمن گرامی داشت ۱۸۲۶ شهید کاشان ، شهدای جبهه مقاومت خصوصا سیدحسن نصرالله برلزوم حداکثر استفاده مسئولان از توانشان در جهت پیشبرد اهداف نظام اسلامی ایران تاکید کرد و اظهار داشت :این توان می تواند نظامی ، علمی و مباحث پزشکی باشد.

امام جمعه کاشان پیش نیاز قوت در کارها را عدم وجود اختلاف دانست و گفت : از کلیه مسئولان عزیز منطقه کاشان براساس دستور قرآن «تعاونوعلی البروالتقوا» انتظارم همدلی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ساخت و تکمیل بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) کاشان را نیازمند همدلی کلیه مسئولان دانست و گفت: انجام یک کار بزرگ نیازمند نظم بیشتر در امر مستندات می باشد .

عضو مجلس خبرگان رهبری وجود دکتر مصطفی معینی آرانی نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل درسطح کشور را یک غنیمت دانست و گفت: وی با توجه وجاهتی که در مجلس شورای اسلامی دارد می تواند بودجه های بیشتری را برای تکمیل این بیمارستان فراهم کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه بودجه بندی باید برای کلیه مناطق کشور عادلانه باشد گفت : بودجه بندی نباید طوری باشد که یک منطقه بیشتر و منطقه دیگر کمتر بگیرد .

عضو مجلس خبرگان رهبری به کمبود بودجه شهرداری کاشان اشاره کرد و گفت : ۵۰ درصد بودجه شهرداری این شهر از طریق مالیات و مابقی از محل عوارض تامین می شود ،لذا برای تولید ثروت شهرداری کاشان جدا از بحث عوارض نیازمند کمک در سطح ملی و کشوری است.

انتهای پیام./

تکمیل بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) کاشان نیازمند همدلی مسئولان است

تکمیل بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) کاشان نیازمند همدلی مسئولان است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha