دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
تقریب مذاهب اسلامی

حوزه/ هیئتی از مجمع تقریب مذاهب اسلامی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا مرتضوی با شیخ عبد الله جبری دیدار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از مجمع تقریب مذاهب اسلامی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا مرتضوی معاون دبیرکل مجمع تقریب مذاهب در امور بین الملل با شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنبش امّت لبنان دیدار کرد.

در این دیدار، اوضاع با توجه به تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به فلسطین و لبنان و راه‌های تقویت وحدت بین همه اقشار امت با توجه به تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای ایجاد فتنه و اختلاف در منطقه عربی و اسلامی ما، بحث و بررسی شد.

حاضران در این دیدار بیان داشتند: شهادت رهبر جهادی یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را به ملت های امت عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان تسلیت عرض می کنم.

حاضران ادامه دادند: شهادت رهبران در چارچوب فداکاری های مقاومت در فلسطین و لبنان در دفاع از امت و عزت آن است و خون شهدا تنها بر عزم و استواری آن در نبرد با رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیست، می افزاید.

حاضران با اشاره به اهمیت همکاری همه اقشار در حمایت از مقاومت و ایستادگی در کنار آن، گفتند: مقاومت با دشمنی که خون می‌ریزد و شاهد هتک حرمت مقدسات بدون محکومیت ساده برخی است، می جنگد. فلسطین مسئله محوری امّت است که باید همگی برای یاری و آزادی فلسطین تمام تلاش خود را به کار گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha