دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
دلیجان

حوزه/ موسس مدرسه علمیه فاطمه المعصومه دلیجان گفت:حوزه های علمیه خواهران سرمایه گذاری راهبردی است، چون بانوان محور خانواده هستند و برفرزندان و همسران خود تاثیرگذار هستند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام و المسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و موسس مدرسه علمیه فاطمه المعصومه دلیجان با هیئت امنا و طلاب این مدرسه دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری ضمن تبیین و تشریح ضرورت تاسیس مدارس علمیه خواهران و تاثیر آن بر اجتماع بیان کرد: خداوند بزرگ را شاکرم که به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی مدارس علمیه خواهران در مناطق مختلف کشورمان تاسیس شده است.

وی افزود: حوزه خواهران سرمایه گذاری راهبردی است ، چون بانوان محور خانواده هستند و برفرزندان و همسران خود تاثیرگذار هستند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه بر ضرورت وجود حوزه‌های علمیه خواهران در شهر تاکید کرد و گفت:وجود حوزه‌های علمیه و حضور طلاب در شهرهای مختلف آثار و برکات زیادی را بدنبال دارد.

وی تصریح کرد:دانش آموختگان مدارس علمیه عرضه منشا اثر بوده و در مراکزی مانند آموزش و پرورش به عنوان مربی پرورشی و دبیر قرآن و عربی مشغول فعالیت شده اند و جمع کثیری ازانها در عرصه تبلیغ فعالیت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری ضمن تقدیر از مجاهدت‌های خانم جمالی مدیر اسبق این مدرسه علمیه و حجت الاسلام جمالی بیان کرد: این بزرگواران در این مدت زحمات زیادی را در این مدرسه بر دوش داشتند و دغدغه شبانه روزی این عزیزان مسایل حوزه بوده است و تلاش های بسیاری را برای پیشبرد اهداف بلند مدت انجام داده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha