دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
مهسادخترروحانی اردکانی

حوزه/ امام جمعه اردکان در پیامی از روحانی ایثارگر اردکانی که اعضای دختر سه ساله اش را پس از مرگ مغزی به بیماران نیازمند اهدا کرده است، تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، بیست و دومین اهدای عضو یزد در سال جاری با ایثار و فداکاری خانواده مهسا مهدوی راد سه ساله، که به علت تصادف دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون انجام شد.

با این اقدام خداپسندانه و رضایت خانواده، کبد و کلیه‌های این کودک در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان بیماران نیازمند شد.

حجت الاسلام سیداسماعیل شاکر، امام جمعه اردکان در پیامی به خانواده‌ حجت الاسلام مهدوی راد، روحانی و مبلغ محترم روستای مزرعه نو از اقدام این روحانی ایثارگر و خانواده وی تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"منْ أحْیاها فکأنّما أحْیا النّاس جمیعًا"

خانواده‌ محترم حجت الاسلام مهدوی راد؛ روحانی و مبلغ محترم روستای مزرعه نو

خبر درگذشت دختر خردسال تان در حادثه رانندگی باعث تأثر و تأسف گردید.

ضمن عرض تسلیت مصیبت وارده به شما و خانواده محترم و آرزوی صبر و اجر بی پایان پروردگار مهربان، از تصمیم انسانی و قابل تقدیر شما در اهدای اعضای فرزند دلبندتان به بیماران دردمند و افراد نیازمند پیوند، تشکر و قدردانی می کنم.

این اقدام خدایی و انسانی حکایت از نوع دوستی و احساس دین نسبت به افراد دردمند دارد که از ویژگی‌های مؤمنان راستین و علمای اهل عمل می باشد و از شما که در لباس روحانیت و اهل علم و خدمت به مردم می باشید زیبنده تر بوده و الگویی برای ترویج فرهنگ اهداء عضو در جامعه خواهد بود.

خداوند متعال این عمل صالح را از خانواده شما بپذیرد و بر درجات فرزند عزیزتان بیفزاید ان شاءالله.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha