دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
تصاویر/مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام به شهرستان ملکشاهی برای  دیدار با خانواده‌های ایثارگران سفر کرد.

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، در سفر به شهرستان ملکشاهی با امام جمعه و فرماندار این شهرستان دیدار کرد و از ۱۰ خانواده معظم شهدا و جانبازان سرکشی نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام ، محمد رحیمی، مدیرکل بنیاد شهید، روز یکشنبه به همراه سلطان زاده، معاون اداره کل، و داراب پور، رئیس حراست، به شهرستان ملکشاهی سفر کرد و با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

رحیمی در این دیدار با اشاره به وجود هشت هزار ایثارگر در شهرستان ملکشاهی و رشادت‌های آنان در دوران دفاع مقدس، تأکید کرد: مردم این منطقه شایسته بهترین خدمات هستند.

وی همچنین بیان کرد: ما با تمام توان برای خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تلاش خواهیم کرد.

حجت الاسلام حسینی احمد فداله، امام جمعه ملکشاهی، نیز از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل بنیاد شهید همچنین در دیدار با شیرزادی، فرماندار شهرستان ملکشاهی و اعضای شورای شهر، از حمایت‌های فرمانداری در راستای برنامه‌های بنیاد شهید قدردانی کرد و گفت: ایستادگی و مقاومت مردم ملکشاهی در هشت سال دفاع مقدس فراموش نخواهد شد.

وی همچنین از آمادگی بنیاد شهید برای بازسازی تابلوهای مزین به عکس شهدا با همکاری فرمانداری و شهرداری خبر داد و تصریح کرد: بیش از ۱۰۳ تابلو و تصویر شهدا در این شهرستان بازسازی خواهد شد.

شیرزادی، فرماندار شهرستان، نیز اعلام کرد که در زمینه اعتبارات به طرح بازسازی تابلوهای شهدا کمک خواهد کرد.

در ادامه سفر، محمد رحیمی با خانواده‌های شهیدان ملک مومنی، فریدون نور، رشید مامی، محمود عباسی، مصطفی اروس، شریف برمو و جانبازان سرافراز صید عبدی، ابراهیم ذوالفقاری و نصرالله علی حسینی دیدار و سرکشی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha