دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
فق

حوزه/ حجت الاسلام میرزائی گفت: پیروزی نهایی جبهه مقاومت شعار نیست، بلکه یک حقیقت قرآنی است که این وعده صادق الهی بزودی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام محمد جواد میرزائی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، ضمن محکوم کردن جنایات جبهه استکبار و نسل کشی اسرائیل اظهار داشت: حمله بزدلانه رژیم صهیونیستی به ایران برای اعاده حیثیت از دست رفته‌اش بوده و در جامعه ما بیشتر به موضوعی برای مضحکه و جوک تبدیل شده و رژیم صهیونیستی دست از پا درازتر بازگشته و ناکام شده است.

کارشناس مذهبی تصریح کرد: بسیاری از شلیک‌های دشمن با پدافند آهنین ایران برخورد کرده و پدافند هوایی در دفاع از آسمان ایران شاهکار کرده است، البته متأسفانه بخشی از آن به هدف خورده که طبیعی است.

حجت الاسلام میرزائی، با بیان اینکه بعضی فکر می‌کنند اسرائیل با ترور رهبران مقاومت پیروز میدان است، گفت: این نشان از عدم آگاهی آنها از الفبای قرآنی است، چرا که قرآن وعده پیروزی جبهه حق را داده است.

وی ابراز کرد: اگر اسرائیل در جنگ پیروز شده پس چرا بعد از هفت لایه مجهز به روز دنیا، گنبد آهنین، فراخن داود و باند ایکس سراغ سامانه تاد رفته است.

کارشناس مذهبی یادآور شد: پیروزی نهایی جبهه مقاومت شعار نیست، بلکه یک حقیقت قرآنی است که این وعده صادق الهی بزودی محقق خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمدی IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    0 0
    کدام آیه؟ اینم اشاره می کردید