دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
دانشجویان دختر لبنانی و فلسطینی

حوزه/ فرماندار ویژه شهرستان کاشان کارکنان دستگاه‌های اجرایی را برای پیوستن به پویش کمک به مردم لبنان و فلسطین دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، فرماندار ویژه شهرستان کاشان، کارکنان دستگاه‌های اجرایی را برای پیوستن به پویش کمک به مردم لبنان و فلسطین دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

نابودی و تطهیر زمین از لوث وجود رژیم منحوس صهیونیستی محقق نمی‌شود مگر با اتحاد و انسجام همگانی مسلمانان جهان و حمایت قاطع از جبهه مقاومت که این مهم به لطف خداوند متعال و با تدبیر و درایت رهبر فرزانه انقلاب در حال انجام است.

امروز استکبارجهانی در حال حمایت از اسرائیل جنایتکار است و در مقابل آن جبهه مقاومت و کشور لبنان و فلسطین خود، پرچم مبارزه با این جنایتکاران را برافراشته نگه‌داشته‌اند.

با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرموده‌اند "حکم قطعی شرعی این است که بر همه واجب است تلاش کنند، کمک کنند و فلسطین را به مسلمان‌ها، به صاحبان اصلی‌اش برگردانند و کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب آنان را یاری کنند"، برخود لازم می‌دانیم ضمن لبیک به ندای رهبر انقلاب در حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین مشارکت کنیم.

اینجانب از تمامی همکاران، مدیران و کارکنان کلیه بخش‌های دولتی، عمومی و غیردولتی دعوت می‌نمایم با لبیک به فتوای رهبر انقلاب، در حد توان خود از یک روز تا یک ماه حقوق خود را به اختیار، برای این امر واجب و به نیت دفاع از مسلمانان مظلوم از طریق شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۷۰۰۷۴۶۶ (بنام کمک به جبهه مقاومت) اهدا نمایند که خود نیز پیشگام در این امر خیر می‌باشم.

حمیدرضا محمدی فشارکی
فرماندار ویژه و رئیس ستاد هماهنگی، پشتیبانی، جذب و هدایت کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت اسلامی در شهرستان کاشان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha