دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، گفت: جمعه شب رژیم صهیونیستی تلاش کرد تا حریم هوایی ایران را مورد هجوم قرار دهد و اقداماتی را داشته که البته این اقدامات، با هوشیاری پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران مواجه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان در نشست شورای معاونین مرکز مدیریت این حوزه ضمن اشاره به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی گفت: جمعه شب رژیم صهیونیستی تلاش کرد تا حریم هوایی ایران را مورد هجوم قرار دهد و اقداماتی را داشته که البته این اقدامات، با هوشیاری پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران مواجه بود و آسیب جدی به هیچ نقطه ای وارد نشده است.

رهگیری موفق پرتابه های صورت گرفته توسط پدافند هوائی

وی با اشاره به رهگیری بخش عمده ای از پرتابه های رژیم صهیونیستی ، تصریح کرد: ابعاد قضیه در دست بررسی است و از مجموع ۸۶ پرتابه، اکثر آنان با هوشیاری پدافند هوائی رهگیری شده اند و رهگیری ها نیز موفق بوده است.

مدیر حوزه علمیه خراسان ضمن اشاره به موضع برخی ها در قبال این اقدام تجاوزکارانه و شتابزدگی در پاسخ به این اقدام، خاطر نشان کرد: عده ای متاثر از فضای رسانه ای و روانی، راهبردی که رهبر معظم انقلاب در جمعه نصر مبنی بر پرهیز از شتابزدگی و یا تعلل در پاسخ به رژیم صهیونیستی بیان فرمودند نادیده می انگارند اما می بایست هوشیار بود.

پاسخ قاطعی به رژیم صهیونیستی در موقعیت مناسب داده خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین خیاط ادامه داد: در اینکه رژیم صهیونیستی اشتباهی مرتکب شده و می بایست پاسخ اشتباه خود را دریافت کند شک و تردیدی وجود ندارد که مسئله نیز دنبال خواهد شد اما اینکه عده ای با مجموعه ای از تحلیل های نادرست بخواهند افکار و اذهان را به گونه ای ساماندهی کنند که نیروهای مسلح را بی جهت تحت فشارهای خاص قرار دهند منطقی و صحیح نیست؛ همه ما به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعتماد کامل داریم و معتقد هستیم به موقع، بدون تعلل و در زمان و شرائط مناسب بر اساس تصمیمات مسئولان امر، پاسخ رژیم صهیونیستی داده خواهد شد.

وی با بیان این که همه می بایست هوشیار بوده و در هر شرائط، پشتیبان نیروهای مسلح باشند، اظهار داشت: ورود شتابزده به فضاهای این چنینی به مصلحت نیست؛ این مسائل بسیار پیچیده و حساب شده است که می بایست به ابعاد قضایا رسیدگی شود؛ بدون تردید در شرائط، زمان و موقعیت مناسب پاسخ قاطعی به رژیم صهیونیستی داده خواهد شد.

حادثه سوء قصد به امام جمعه کازرون پیگیری و تا حصول نتیجه دنبال شود

مدیر حوزه علمیه خراسان در ادامه ضمن اظهار تاسف از مسئله سوء قصد به امام جمعه کازرون پس از برگزاری نماز جمعه این هفته و تسلیت شهادت وی در جریان این حادثه، خاطر نشان کرد: سال ۹۸ در این شهر نیز اتفاق این چنینی در همین شهر صورت گرفته است که می بایست ابعاد قضیه به دقت بررسی شده و علت آن مورد تامل باشد و نسبت به مسئله نیز هوشیاری داشت.

تسلیت شهادت دلیرمردان نیروی انتظامی در پی حادثه تروریستی تفتان

حجت الاسلام والمسلمین خیاط در ادامه ضمن تسلیت شهادت ده نفر از دلیرمردان گشت انتظامی در گوهر کوه تفتان به دست اشرار خاطرنشان کرد: بار دیگر دست شوم استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل که قدرت رویارویی جوانمردانه ندارند از آستین چند تروریست مرتزق و روسیاه بیرون آمد و ده نفر از متولیان و ولی نعمتان امنیت کشور را به شهادت رساند.

وی ادامه داد: شهادت این افراد را به ملت بزرگ ایران، مجموعه بزرگ نیروی انتظامی مرزبانی و خانواده معظم شهداء تسلیت عرض می نمائیم و بدون تردید با تلاش مقامات کشوری، نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی عاملان این جنایت تروریستی مشخص و مجازات خواهند شد و مجازات آنان درس عبرتی برای تمامی اشرار و برهم‌زنندگان نظم جامعه خواهد بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha