سه‌شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ حجت الاسلام محمودی گفت: اگر به صورت دقیق و جامع به مسئله تروریسم نگاه کنیم ایران قربانی اصلی تروریسم و خشونت در منطقه و جهان است.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ضمن محکوم کردن تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به کشورمان، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در این روزها برای خروج از باتلاقی که در آن گرفتار شده دست به هر عمل و جنایتی می‌زند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: تهاجم هوایی رژیم اسرائیل به خاک ایران در واقع یک خودزنی از سوی صهیونیست‌ها بود و نشان داد آنان چه کینه بزرگی از جهان اسلام به ویژه جمهوری اسلامی ایران در دل دارند.

این استاد حوزه علمیه کردستان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی مالی و تسلیحاتی و لجستیکی آمریکایی‌ها و دیگر کشورهای غربی تلاش داشت که به خاک ایران حمله کند ولی با تقابل پدافند هوایی ایران روبرو شد و نتوانست به اهداف شیطانی خود برسد.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره تهاجم صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری ما باید نگاهمان به تهاجم رژیم صهیونیستی یک نگاه واقع بینانه و از روی بصیرت باشد، به فرموده معظم‌له باید موضوع مذکور نه بزرگنمایی شود و نه نگاه ما به آن بی‌اهمیت و کوچک باشد.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: عملیات صهیونیست‌ها گرچه با شکست روبرو شد ولی همین که آنها جسارت کردند و حریم هوایی ما را مورد حمله قرار دادند برای جمهوری اسلامی ایران امر مهمی است و باید متناسب با مقتضیات بین المللی پاسخ دشمن داده شود تا بار دیگر جرات چنین جسارت‌هایی نکند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار به شهادت ۱۰ نفر از پرسنل مرزبانی در شهرستان تفتان استان سیستان و بلوچستان نیز اشاره کرد و یادآور شد: اگر به صورت دقیق و جامع به مسئله تروریسم نگاه کنیم ایران قربانی اصلی تروریسم و خشونت در منطقه و جهان است به نحوی که در حادثه تروریستی در شهرستان تفتان حافظان امنیت توسط گروهک‌های تروریستی که توسط برخی از کشورهای منطقه و جهان حمایت می‌شوند، به شهادت رسیدند که این نشان داد دشمنان بسیاری در کمین هستند که این نظام و انقلاب را تضعیف کنند.

استاد حوزه علمیه کردستان ابراز کرد: متاسفانه برخی از کشورهای منطقه و جهان با اجیر کردن عاملین خود سعی بر هم زدن امنیت در کشورمان را دارند که باید به این تروریست‌ها و حامیان آنان گفت که امنیت ایران بسیار مستحکم‌تر از آن است که شما فکر می‌کنید و با این عملیات‌های مذبوحانه هرگز نمی‌توانند در بین ملت ایران دودستگی و ایجاد یاس کنند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه ایجاد جنگ قومیتی و مذهبی از دیگر برنامه‌های نظام سلطه علیه کشورمان است، عنوان کرد: دشمن تلاش دارد با استفاده از برخی خلاء‌ها در کشور، توطئه‌های خود را عملی کند که بارزترین آن استفاده از تنوع قومیتی، مذهبی و فرهنگی در کشور است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با تاکید بر اینکه تنوع فرهنگی و مذهبی در کشور یک فرصت است نه یک تهدید، اظهار کرد: تنوع فرهنگی و مذهبی در کشور امروز یک امتیاز بزرگ برای توسعه همه جانبه محسوب می‌شود و خوشبختانه تاکنون این امر محقق شده و هیچگونه تقابل قومیتی و مذهبی در کشور نداشته‌ایم و بالعکس کشورهای منطقه، امنیت در کشورمان از ثبات مثال زدنی برخوردار است.

استاد حوزه علمیه کردستان، خاطرنشان کرد: تا زمانی که ملت در مسیر انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن حرکت کنند کشورمان هرگز دچار مشکل نخواهد شد، بنابراین باید همواره تلاش کنیم برای عبور از مشکلات کنونی در کشور همانند مشکلات معیشتی و رفع آنان کوشا باشیم، زیرا این دست از مشکلات نباید در ساختار کشور و جامعه ما مسئله ساز شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha