سه‌شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 29, 2024
ط

حوزه/ حجت الاسلام کاظمی علوی برلزوم ایجادائتلاف جهانی علیه رژیم صهیونیستی تاکیدکرد و گفت: دولتها، ملتها، مجامع جهانی و سازمان ملل در مقابله‌ با جنایات رژیم صهیونیستی کوتاهی می کنند دولت های اسلامی باید در مقابل جنایات اسرائیا غاصب بِایستند.

حجت الاسلام سیدحسین کاظمی علوی امام جماعت آستان مقدس علی بن باقر(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ضمن محکوم کردن حمله اسرائیل به ایران ،امنیت را مهمترین نعمت براساس روایات و آیات قرآن دانست و افزود: امنیت برای ما قدرت می‌آورد و قدرت و امنیت با دشمن شناسی قوی می شود.

امام جماعت آستان مقدس علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان با بیان اینکه اگر استقامت و استقلال داشته باشیم دشمن هرچه هم مسلح و قوی باشد خار و ذلیل می‌شود گفت: اسرائیل غاصب با حمله ای که به ایران داشت خودش را نزد افکار عمومی جهان خار و ذلیل کرد.

حجت الاسلام کاظمی علوی افزود: اسرائیل کودک کش که تهدید می‌کرد و می خواست آرامش و روان جامعه را به هم بریزد وقتی قدرت ایران و استقامت نیروهای مسلح کشورمان را دید خار شد.

امام جماعت آستان مقدس علی بن باقر(ع) ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای امنیت پدافندهوایی ارتش و نیروی انتظامی در زاهدان گفت: رهبر معظم انقلاب دیروز در دیدار خانواده‌ای شهدای امنیت ضمن اشاره به امنیت کشور و امنیت روانی جامعه گفت: اگر امنیت در جامعه نباشد امنیت اقتصاد ،علم، پیشرفت و خانواده هم نیست.

حجت الاسلام کاظمی علوی امنیت را زیربنای همه‌ وسیله‌ها و راه‌های پیشرفت یک ملت و یک کشور دانست و گفت: شهدای امنیت از رتبه‌ بسیاربالایی برخوردارند، آن چیزی که امنیت را برای یک کشور حفظ می کند، «قدرت ملی» آن کشور در علم ، اقتصاد، امکان دفاع و تسلیحات قوی است.

حجت الاسلام کاظمی علوی با بیان اینکه ایرانِ قوی علاوه بر دفاع از امنیت و پیشرفت خودش باید به دیگران هم از تفضّلات این پیشرفت و این قوت کمک برساند.گفت: قوت فقط ساخت تسلیحات نیست؛ قوت علمی ،توانایی‌های سیاسی ، توانایی‌های مدیریتی و... نیز ایمن‌ساز است.

امام جماعت آستان مقدس علی بن باقر(ع) بر لزوم وجود امنیت روانی در جامعه تاکید کرد و گفت: بعضی‌ها با خبری که می دهند،با تحلیلی که می کنند و با تفسیری که از وقایع می کنند در بین مردم تردید و ترس ایجاد می کنند.

حجت الاسلام کاظمی علوی با بیان اینکه هرچه که به ذهن انسان می رسد نباید در فضای مجازی منتشر کرد گفت: شایعات دشمن روی فکر و روحیه‌ مردم تأثیر منفی می گذارد؛ لذا کسانی که در فضای مجازی می خواهند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کنند توجّه کنند گاهی یک تحلیل غلط، یک خبر غلط، یک برداشت غلط از یک مسئله مردم را دچار اضطراب، تردید و دچار ترس می کند.

امام جماعت آستان مقدس علی بن باقر(ع) با بیان اینکه مسئولان کشور همچنان که موظف به حفظ امنیت اجتماعی هستند باید امنیت روانی مردم را هم حفظ کنند، گفت : یکی از بخش های جنگ نرم، ناایمن‌سازی روانی جامعه است.

حجت الاسلام کاظمی علوی بر لزوم ایجاد ائتلاف جهانی علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: دولت ها، ملت ها، مجامع جهانی و سازمان ملل در مقابله‌ با جنایات رژیم صهیونیستی کوتاهی می کنند دولت های اسلامی باید در مقابل جنایات اسرائیل غاصب ایستادگی کنند.

امام جماعت آستان مقدس علی بن باقر(ع) اندک ‌کمک به رژیم صهیونیستی را جزء زشت‌ترین و بزرگ‌ترین گناهان دانست و افزود:باید یک ائتلاف جهانی در زمینه های سیاسی ، اقتصادی و نظامی علیه رژیم صهیونیستی که وحشیانه‌ترین جنایات جنگی را انجام می دهد بوجود بیاید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha