سه‌شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 29, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ عضو شورای افتاء و روحانیت شهرستان سنندج گفت: صهیونیست‌ها دشمن کل جهان اسلام هستند، نه دشمن شیعه یا سنی.

ماموستا محمدامین راستی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، اظهار داشت: ایران به عنوان پیشقراول مبارزه با محور شرارت در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی شناخته می‌شود.

عضو شورای افتاء و روحانیت شهرستان سنندج، گفت: امروز محور مقاومت در منطقه، اسرائیل غاصب که همواره ادعای برتری نظامی و امنیتی را داشت به چالش کشانده و صهیونیست‌ها عملاً در یک موضع ضعف قرار گرفته‌اند و برای خروج از این وضعیت دست به هر عمل غیر انسانی و نسل کشی می‌زنند.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها در طول ۱۳ ماه اخیر تا به امروز جنایات بسیاری علیه مردم غزه و فلسطین و لبنان انجام داده‌اند، در حالی که در برابر این جنایات شاهد سکوت مجامع به ظاهر بین المللی و حتی کشورهای اسلامی هستیم که این برای بشریت مایه شرمساری است.

ماموستا راستی تصریح کرد: صهیونیست‌ها زمانی می‌بینند مجامع بین المللی و حقوق بشری در برابر جنایات آنان سکوت کرده‌اند بی‌شک گستاخ‌تر از گذشته به جنایات خود ادامه می‌دهند و حتی آن را تشدید می‌کنند.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج عنوان کرد: صهیونیست‌ها دشمن کل جهان اسلام هستند و نه دشمن شیعه یا سنی، زیرا آنان در یک سال اخیر هم علیه اهل سنت و هم برادران اهل تشیع در غزه و فلسطین و لبنان دست به جنایت زده‌اند، بنابراین غاصبان قدس شریف با کلیت اسلام مشکل دارند و اگر بخواهیم دقیق‌تر به وجهه دشمن صهیونی نگاه کنیم، آنان با اصل بشریت دشمنی دارند.

ماموستا راستی خاطرنشان کرد: دشمن صهیونیستی در طول یک سال اخیر جنایاتی انجام داده که بیان آنان برای همه ما دردناک است، ولی باید اذعان کرد در مقابل این همه جنایات سران کشورهای اسلامی چه کاری انجام داده‌اند؟ چرا ایران اسلامی در جهان کنونی تنها حامی ملت فلسطین و غزه و لبنان است؟ این سئوالی است که سران کشورهای عربی و اسلامی باید پاسخ آن را به روشنی بدهند.

وی یادآور شد: صهیونیست‌ها با تطمیع سران ساده لوح و بی‌بصیرت برخی از کشورهای اسلامی، عربی تلاش دارند وحدت در جهان اسلام محقق نشود، زیرا مدیریت بر مسلمینی که دچار تفرقه هستند بسیار راحت‌تر از یک جهان اسلام واحد برای دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اولین و مهم‌ترین نیاز کشورهای اسلامی وحدت و انسجام در برابر رژیم صهیونیستی و دیگر ابرقدرت‌های جهانی است، بنابراین باید برای رسیدن به این امر مهم، مسلمانان مشکلات و دعواهای داخلی خود را کنار بگذارند و به ید واحده تبدیل شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha