دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
احمدیان

حوزه/ دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت که «حتما عملیات رژیم صهیونیستی در ایران تاثیر اندکی هم بر توان نظامی که هدف این عملیات بود، نداشته و کماکان قدرت و قوت جمهوری اسلامی ایران باقی است».

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، علی‌اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران روز دوشنبه و در جمع خبرنگاران در دفتر حماس در تهران گفت: شهادت «یحیی سنوار» اثبات وعده الهی است که شهدا را نمی‌شود کشت و شهید از بین نمی‌رود و زنده است و جریان‌ساز است. حتما شهید سنوار از شخص سنوار پیامش و تاثیرش بر جریان مقاومت اثرگذارتر است

او درباره وضعیت مقاومت در منطقه و آینده آن گفت: میدان امروز وضعیت مقاومت را نشان می‌دهد و دشمن صهیونیستی بعد از یک سال از اهدافش باز مانده است و آثار عجز از تسلیم و شکست از مقاومت فلسطین و لبنان پیداست. جبهه مقاومت پیروز است و به اهداف خود خواهد رسید و مقاومت جریان بزرگی را در دنیا با خود همراه کرد.

احمدیان ادامه داد: فلسطین در آغاز عملیات طوفان الاقصی در ذهن مردم جهان ناشناخته بود و تبلیغات دشمن، مبارزان فلسطینی را به‌عنوان تروریسم در دنیا جا انداخته بود اما امروز در ذهن کسی نیست که اسرائیل را اشغالگر نشناسد و ملت فلسطین را آزادی‌بخش نداند و این دستاورد شهید سنوار و مبارزان حماس است و امروز پرچم فلسطین بالا رفته است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره حمله رژیم صهیونیستی به ایران در بامداد شنبه اظهار کرد: نیاز نیست ما ارزیابی داشته باشیم؛ خودشان ارزیابی می‌کنند که آثار عملیاتشان که این‌قدر درباره آن لاف می‌زنند، چه بوده است و حتما این عملیات تاثیر اندکی بر توان نظامی که هدف این عملیات بود، نداشته و کماکان قدرت و قوت جمهوری اسلامی ایران باقی است.

همچنین «خالد قدومی» نماینده حماس در تهران درباره آینده مقاومت اظهار کرد: فرهنگ مقاومت در میان مردم ما و جامعه امت اسلام یعنی ادامه راه شهدای مقاومت. بعد از شهادت شهید نصرالله و همراهانشان دیدید که مقاومت به راه و مبارزه خود ادامه داده است و ما تا آخرین نفس و تا آزادی قدس به مبارزه ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha