دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
اهدا طلا

حوزه/ در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و همچنین طرح «لبنان تنها نیست» که از سوی بنیاد کرامت رضوی آستان قدس در حال اجراست، همسر یک جانباز ۷۰ درصد در دفتر آستان قدس رضوی استان فارس حضور یافت و با اهدای ۱۰ قطعه طلا به ارزش ۲۶۳ میلیون تومان به مردم غزه و لبنان در این امر خداپسندانه سهیم شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، در ادامه کمک‌های انسان‌دوستانه مردم ایران، خادم‌یاران استان فارس در مناطق شیراز و شهرستان‌ها نیز در این امر سهیم و با جان و دل پذیرای بانوان و شهروندانی هستند که تمایل به اهدای طلاجات خود دارند.

این همسر جانباز ۷۰ درصد که نخواست نامی از او برده شود، در دفتر مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان فارس حضور یافت و طلاجات خود که اندوخته چندین ساله و خاطرات او بود را جهت کمک به مردم فلسطین، غزه و لبنان تقدیم کرد.

میزان طلای اهدایی این بانوی نیک‌اندیش شامل ۱۰ قطعه طلا در قالب ۵ عدد انگشتر، ٢ عدد زنجیر و ٣عدد آویز گردنبند طلا به میزان ۵۸.۴۳۰ گرم است که به قیمت روز اهدایی حدود ۲۶۳ میلیون تومان است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان فارس با اعلام این خبر گفت: شهروندان در سراسر استان فارس می‌توانند برای مشارکت در طرح پویش ملی «لبنان - تنها-نیست» به صورت حضوری با مراجعه به دفاتر نمایندگی آستان قدس و یا با واریز مبالغ اهدایی خود از طریق شماره کارت اعلام شده از سوی بنیاد کرامت رضوی در کمک‌رسانی به مردم مقاوم لبنان اقدام کنند.

جابر مهدی‌یار ادامه داد: شماره کارت ‌۶۰۶۳۷۳۷۰۰۴۹۵۳۴۷۵ به نام آستان قدس رضوی و شماره شبا IR۱۴۰۶۰۰۳۶۳۴۰۱۱۰۷۲۷۰۴۲۴۰۰۸ آماده دریافت کمک‌های مردمی در طرح مذکور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha