پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024

اولین دوره تربیت پژوهشگر و مدرس تفسیر و علوم قرآن به همت انجمن قرآن پژوهی، واحد مدارج علمی حوزه علمیه قم، مرکز آموزش تخصصی تفسیر و علوم قرآن، مرکز تحقیقات قرآن کریم المهدی(عج) و مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، روانشناسی تدریس (با گرایش تفسیر و علوم قرآن)، شیوه‌های تدریس تفسیر به ترتیب مصحف، شیوه تدریس تفسیر به ترتیب نزول، شیوه‌های تدریس مباحث بین رشته‌ای تفسیر، تفسیر موضوعی، علوم قرآن، فقه القرآن و روش‌های تدریس رایانه‌ای و مجازی از عناوین این دوره می باشد.

همچنین عناوین آموزشی تربیت پژوهشگر تفسیر و علوم قرآن عبارت است از، روش تحقیق در تفسیر به ترتیب مصحف، روش تحقیق در تفسیر به ترتیب نزول، روش تحقیق در تفسیر موضوعی، روش تحقیق در علوم قرآن، شیوه‌های نوین مطالعاتی قرآنی، کارگاه پایان‌نامه نویسی قرآنی و راه‌های استفاده از نرم‌افزارهای و پایگاه‌های قرآنی.

گفتنی است مراسم افتتاحیه این دوره از 18 لغایت 22 بهمن ماه رأس ساعت 30/7 صبح و همچنین مراسم اختتامیه در دوشنبه 22 بهمن از ساعت 17 الی 18 با حضور میهمانان، اساتید و قرآن پژوهان در محل ساختمان انجمن‌های علمی حوزه واقع در بلوار جمهوری اسلامی برگزار می‌گردد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha