یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024

انتشار آثار علامه طباطبائی(ره) در دستور کار انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم قرار گرفته است و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب 87 بخشی از آن عرضه می‌شود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم شمس، رئیس مؤسسه بوستان کتاب اعلام کرد: انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مانند سال‌های گذشته، در قالب سه غرفه، کتاب‌های بزرگسال، شامل کتاب‌های عمومی و تخصصی، غرفه بازار جهانی و غرفه کودکان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.
وی افزود: بیش از هزار عنوان کتاب در این غرفه‌ها عرضه می‌شود که از این میان بیش از 580 عنوان در سال 86، 320 عنوان در سال 85، چهل عنوان در سال 87 و بقیه عناوین در سال‌های گذشته به چاپ رسیده است.
رئیس انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: تاکنون چهار اثر از مجموعه آثار 21 جلدی علامه طباطبائی به همت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدهادی خسروشاهی منتشر شده است و تا پایان سال 87 کار انتشار این آثار گرانسنگ به پایان خواهد رسید.
وی اظهار داشت: مؤسسه بوستان کتاب با همکاری انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حاشیه نمایشگاه اقدام به برگزاری نشستی با عنوان «بررسی دو دهه نشر دینی» کرده‌‌اند که نوزدهم اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های نمایشگاه برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است غرفه کتاب‌های بزرگسال در شبستان راهروی ششم غرفه چهلم و غرفه بازار جهانی در شبستان طبقه دوم، راهرو ششم، غرفه چهارم و غرفه کوکان در بخش کودکان، راهرو دوم غرفه هیجدهم قرار دارند.
 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha