سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024

فرزندان طلاب با حضور در کارگاه آموزشی و مهارتی کنکوری‌ها، با شیوه‌های حضور موفق در کنکور آشنا می‌شوند.

مسئول مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان در گفتگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه، گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی روحانیون و فضلای حوزه در آستانه آزمون دانشگاه‌ها، بحث شرکت فرزندان آنان در کلاس‌های آمادگی برای کنکور است.
وی افزود: با توجه به دغدغه روانی خانواده‌ها در موفقیت فرزندانشان در کنکور، مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان در این راستا برای دومین بار اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی و مهارتی ویژه کنکوری‌ها نموده است.
حجت‌الاسلام علی اکبر سبزیان تصریح کرد: این کارگاه ویژه فرزندان طلاب و فضلاء بوده و به صورت رایگان در مرکز مشاوره حوزه برگزار می‌گردد.
وی با بیان اینکه این کارگاه با حضور مشاوران برجسته آموزشی و روانشناسی مرکز مشاوره برگزار خواهد شد اظهار داشت: شرکت در این کارگاه می‌تواند دانش آموزان را با برنامه‌ریزی و چگونگی برخورد با آزمون، مدیریت زمان، مدیریت و کنترل استرس، شیوه‌های آسان برای بهتر تست زدن و ... آشنا سازد.
مسئول مشاوره حوزه علمیه خراسان، مدت زمان برگزاری این کارگاه را 3 جلسه تا قبل از آزمون سراسری و یک جلسه برای انتخاب رشته به صورت رایگان بعد از آزمون سراسری و مشخص شدن رتبه آزمون داوطلب اعلام کرد.
ایشان هدف از احکام مرکز مشاوره را آرامش روانی خانواده فضلا و طلاب و تأثیرگذاری آن در برقراری نظم در روابط فردی و اجتماعی فرزندان محصل و دانش‌پژوه روحانیون برشمرد.
لازم به ذکر است این کارگاه در سال گذشته با استقبال خوب فرزندان روحانیون و فضلاء برگزار گردید و پیش بینی می‌شود امسال با استقبال بیش از 300 نفر از فرزندان طلاب برگزار شود.
علاقمندان جهت شرکت در کارگاه می‌توانند به واحد آموزش مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان مراجعه یا با شماره تلفن 2220008-0511 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha