چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024

رییس اداره فرهنگ و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از راه اندازی سامانه پاسخگویی به سوالات دینی در قالب یک پایگاه اینترنتی خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام رمضانعلی انتظاری، رییس اداره فرهنگ و رسانه معاونت فرهنگی ـ تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، گفت: با توجه به تغییر رویکرد سؤالات جوانان ایده‌های تبلیغی نیز باید متفاوت از گذشته و متناسب با نیازهای روز باشد.
وی افزود: در همین راستا و به منظور پاسخگویی مناسب به نیازهای جوانان، 28 کارگروه تخصصی در زمینه‌های مختلف مذهبی و اجتماعی در قالب طرح پودمانی اسلام‌شناسی، از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی آموزش دیده‌اند که در سومین نمایشگاه قرآن مشهد نیز به صورت عملی، خدمات مشاوره، مناظره در مباحث ادیان و فرق، کلام و مشاوره خانواده خدماتی‌ را ارایه داده‌اند.
حجت‌الاسلام انتظاری اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان نیز افزون بر نمایشگاه قرآن، حلقه‌های طرح معرفت حرم مطهر رضوی را به کمک طلاب علوم دینی پوشش داده‌ایم.
وی افزود: در سایر کارگروه‌های تخصصی، طلاب و دانشجویان در کنار هم کارهای مطالعاتی و تبلیغی را به انجام می‌رسانند که می‌توان به نشریه فرهنگی - مذهبی«بازار» ویژه کسبه اشاره کرد که مورد استقبال و حمایت شهرداری مشهد واقع شده است.
حجت‌الاسلام انتظاری تأکید کرد: هر یک از کارگروه‌های تخصصی، یک زبان رسانه مکتوب و یک رسانه الکترونیکی به صورت وبلاگ دارند و اکنون در مجموع، بیش از سی حلقه وبلاگی از سوی کارآموزان طرح اسلام‌شناسی فعال است.
وی گفت: سامانه پاسخگویی به شبهات دینی و پایگاه اینترنتی به نشانی www.e-porsesh.ir نیز به صورت رسمی و دائمی آغاز به کار خواهد کرد.
رییس اداره فرهنگ و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، با اشاره به جذب سیصد نفر از طلاب و دانشجویان در طرح اسلام‌شناسی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان ابراز داشت: اکنون سی نفر از این تعداد در مشهد فعال بوده و سایر دانش پژوهان در صورت اعلام آمادگی مساجد، دانشگاه‌ها و دیگر نهادها، به مشهد و شهرستان‌ها، اعزام خواهند شد.
وی همچنین قرار‌دادن سامانه پیام کوتاه روی پایگاه امامتwww.emamat.com را از دیگر فعالیت‌های جدید اداره فرهنگ و رسانه برشمرد و اظهار داشت: مبلغان و مراجعان می‌توانند با ارسال پیامک به شماره 3006174، در صورت وجود پاسخ در حافظه سیستم، پاسخ آن را بلافاصله دریافت کنند و در غیر این صورت حداکثر ظرف 24 ساعت پاسخ سؤال برای آنان ارسال می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha