سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی گفتند: هرگز با کسانی که بر خلاف آرمان‌ها و ارزش‌های امام و انقلاب در روز جهانی قدس شعار‌های واهی سر دادند نمی‌توان متحد شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم‌له در دیدار با جمعی از فرماندهان و مدیران عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سراسر کشور و برخی مسئولان سیاسی و حزبی با اشاره به آرمان‌ها و ارزش‌های امام و انقلاب اظهار داشتند: از انزجار از اسرائیل و آمریکا از آرمان‌های امام راحل و شعار ارزشی انقلاب است.

ایشان افزودند: کسانی که در روز جهانی قدس این شعار را به شعارهای واهی دیگر تبدیل کردند تا زمانی که از کردار خود بر نگردند و توبه نکنند از خط امام و رهبری خارج هستند.

معظم‌له یادآور شدند: فریاد‌های واهی این افراد خط بطلان کشیدن بر خون همه شهدا و کنار کشیدن از راه امام راحل است و این هرگز به دنبال اتحاد واقعی نبوده‌اند.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی گفتند: دشمنان اهمیت ولایت فقیه در اداره جامعه و قدرت و توانایی او را به عنوان ستون اسلام و کشور درک کرده و امروز نوک حمله آنها به سوی ایشان نشانه رفته است و سعی دارند بر ولایت فقیه خدشه وارد کنند.

معظم‌له تصریح کردند: مردم باید بیدار باشند و همواره پشتوانه رهبری معظم باشند و با حفظ ولایت فقیه دشمنان را دلسرد و سر خورده کنند.

ایشان بیان داشتند: باید در برابر خشونت دشمنان قوای خود را تجهیز و نیروهای خود را مستحکم‌تر کنیم و در راه و اراده خود سستی نورزیم.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به سه رکن مهم انقلاب اظهار داشتند: اولین رکن نظام ،مکتب اسلام است که سلاطین جور‌ آن را منزوی کرده اما امام خمینی آن را‌ زنده نمود، رهبری و ولایت فقیه دومین رکن مهم انقلاب است و اگر ولایت فقیه نبود امروز اثری از حکومت اسلامی وجود نداشت.

معظم‌له در پایان مردم را رکن سوم این انقلاب دانسته و بیان داشتند : این انقلاب، مردمی است و هرگاه حکومتی از مردم جدا شود آن انقلاب و حکومت رو به سقوط خواهد بود، لذا مسئولان قدر این مردم را بدانند و از هرگونه تلاش برای خدمت به مردم کوتاهی نکنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha