چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024

مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید مرکز علمی و تحقیقاتی دارالعرفان الشیعی، عصر امروز با حضور حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی و اساتید حوزه علمیه در کنار موسسه دارالحدیث برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، در این مراسم مدیرعامل مرکز علمی- تحقیقاتی دارالعرفان، اظهارداشت: این پروژه در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع با 3 هزار و 500 متر بنای مفید در 4 طبقه و در مجموع با 12 هزار و 800 هزار متر محیط آموزشی و پژوهشی و نمازخانه و سالن اجتماعات و همایش هزار نفری طراحی شده است.

آیت پیمان افزود: این مرکز ازسال 84 رسما در قم آغاز به کار نمود و منشاء برکات و خدمات فراوانی در عرصه اطلاع رسانی در سطح بین الملل، ترجمه متون و آثار دینی و اسلامی به زبان های روز دنیا و پاسخ گویی به شبهات عقیدتی و فکری و مذهبی اقدامات خوبی انجام داده است.

مدیر عامل موسسه دارالعرفان بیان داشت: این مرکز تاکنون بیش از 150 هزار سوال و شبهه اعتقادی را به زبان های مختلف دنیا پاسخ داده است.

وی به فعالیتهای دیگر این موسسه اشاره کردو گفت: واحد تخصصی در زمینه صحیفه سجادیه پژوهی، 4 پایگاه اینترنتی با 24 زبان روز دنیا و برگزاری همایش های بزرگ برای امام علیو امام حسین (ع9 از فعالیتهای این موسسه بوده است.

پیمان در پایان خاطرنشان کرد: گسترش و توسعه فعالیت های اطلاع رسانی در اینترنت و تاسیس مرکز تخصصی اسلامی هدایت، مرکز تخصصی هنر های اسلامی و مرکز تخصصی آموزش های قرانی و دینی ویژه خواهران در تهران و کتابخانه تخصصی این مرکز که مورد استفاده محققان است از دیگر فعالیتهای این مرکز است.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha