چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

همزمان با سالروز شهادت رییس مذهب شیعه حضرت امام صادق (ع) مراسم ویژه عزاداری آن امام همام با حضور آیت الله مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه در مدرسه علمیه امام صادق (ع) خوراسگان اصفهان برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین رضا فراهینی ، مدیر این مدرسه در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های مرکز خبر حوزه در همین خصوص اظهار داشت: با توجه به این که نام این مدرسه مزین به نام امام صادق (ع) است، این مراسم هر ساله در سالروز شهادت حضرت (ع) در مدرسه با حضور خیل عظیم علما، روحانیت و مردم منطقه برگزار می گردد.

وی افزود: این مراسم از اذان صبح با اقامه نماز جماعت در مدرسه آغاز می شود و پس از آن زیارت عاشورا و دعای عهد قرائت می گردد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) خوراسگان همچنین بیان داشت: پس از خواندن ادعیه و زیارات، برنامه سخنرانی و عزاداری با حضور و سخنرانی وعاظ مطرح از جمله آیت الله فاضل گلپایگانی از مدرسین درس خارج حوزه علمیه قم و نیز حجت الاسلام و المسلمین میردامادی، رییس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان آغاز می شود و در ادامه مداحان اهل بیت (ع) به ذکر فضایل و مناقب حضرات معصومین (ع) می پردازند.

وی با اشاره به این که مراسم ویژه عزاداری امام صادق (ع) از صبح تا ظهر در این مدرسه به طول خواهد انجامید، گفت: نماز جماعت ظهر و عصر نیز به امامت آیت الله مقتدایی و حضور پرشور مردم و هیئات مذهبی شهر اصفهان و خوراسگان اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین فراهینی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس ابراز داشت:  در ایام هفته دفاع مقدس نمایشگاهی به همین مناسبت در داخل مدرسه دایر خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین دوشنبه شب هفته آینده مصادف با چهارم مهرماه مراسم ویژه خاطره گویی با حضور فرماندهان وسرداران سپاه اصفهان در مدرسه امام صادق (ع) خوراسگان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha