یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024

مراسم بزرگداشت شهدای آزادسازی خرمشهر به همت پژوهشگاه بین المللی المصطفی و با همکاری موسسه علوم انسانی و با حضور اساتید و طلاب غیر ایرانی در حسینیه قدس مجتمع امین قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، راوی کتاب «نور الدین پسر ایران» در این مراسم به نقش ایثارگری شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ایثار و اخلاص و از خودگذشتگی زمندگان برگرفته از اعتقادات آنان به اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع)‌ بود.

سید نور‌الدین عافی با اشاره به آزاد‌سازی خرمشهر به‌دست رزمندگان اسلام افزود: خرمشهر به راحتی آزاد نشد. بلکه آزادی خرمشهر مدیون خون هزاران شهید است همچنان که خود امام‌(ره) نیز فرمود: ‌خرمشهر را خدا آزاد کرد.

این جانباز 8سال دفاع مقدس با اشاره به عشق و علاقه رزمندگان به امام و ولایت خاطرنشان کرد:‌رزمندگان به عشق ولایت به جبهه ها می‌رفتند. وقتی که نام امام(ره) می‌آمد، همه با شور و اشتیاق خود را به جبهه ها می‌رساندند.

 وی در ادامه افزود: امروز هرچه داریم به برکت ولایت است. و ما به این خاطر در جنگ پیروز شدیم که همه، حرف رهبر خود را قبول داشتند، و به آن عمل می‌کردند.

گفتنی است در پایان این مراسم طلاب و فضلای جامعة‌المصطفی با امضای طوماری بر حمایت از فرمایش رهبر حکیم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید داخلی و استفاده از کالای ایرانی تاکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha