چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

امام جمعه اهل سنت خليل آباد خواف با تاکید بر بی اثر بودن تحریم ها علیه ایران اسلامی تصریح کرد: همگی گوش به فرمان رهبري هستيم و تنها از ايشان تبعيت مي كنيم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، مولوي نورالله فرقاني، طی سخنانی در همایش بزرگ علما و روحانیون شیعه و سنی خراسان با اشاره به اين كه هر چه داريم به بركت بعثت است، گفت: همانگونه كه كتاب آسماني الهي هديه اي بر امت اسلامي است، قدر و اندازه اين عيد هم بسيار عظيم است.

وي افزود: تحريم و اقدام عليه ايران اسلامي به خاطر اهتمام بر اسلام ناب محمدي(ص) است و امام خميني (ره) نیز بر اين امر تاكيد داشت و به عنوان راهنماي بينا و مدير و مدبر به هدايت ملت پرداخت.

امام جمعه خليل آباد خواف همچنین با بيان اين با توجه به نابساماني ها و ناملايمات و محروميت‌هایی كه در گذشته ديده ایم، قدر و منزلت انقلاب را به خوبي مي دانیم، گفت: اگر امروز سخن از اسلام است، به بركت انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي ايران است.

مولوي نورالله فرقاني، با اشاره به عزت و شرافت امروز ملت ايران ، با بيان اين كه دشمن از اسلام و انقلاب و نهضت امام خميني (ره) به شدت مي هراسد، خاطرنشان کرد: بنيانگذار جمهوري اسلامي ایران، بر صدور انقلاب تاكيد داشته و امروز به برکت آن رهنمودها ، شاهد بيداري اسلامي در منطقه هستيم.

وي مقام معظم رهبري را همانند امام خميني (ره) جانشين شايسته و استكبار ستيز ایشان توصیف کرد و افزود: بايد وحدت را حفظ كرد و اگر يك نفر سني در هر گوشه دنيا عليه ائمه اطهار (ع) و حتي در مورد يك شيعه حرف اختلافي بزند، بايد جلويش را گرفت و همچنين بر عكس اگر شيعه اي عليه سني حرفي بزند، بايداو را از این کارها برحذر داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha