دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم از ثبت نام بیش از یک هزارو200 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در استان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علی عزیزی با اعلام این خبر، طرح تربیت قرآن کریم را طرحی نوین در عرصه خدمت به رفع مهجوریت قرآن کریم عنوان کرد و گفت: این طرح براساس منویات مقام معظم رهبری اجرایی شده وهدف آن، تربیت یک میلیون حافظ قرآن کریم در سراسر کشور است.

وی ادامه داد: تعهد استان قم در قالب این طرح، تربیت 4 هزار حافظ قرآن کریم در سال جاری است که تا کنون با تبلیغات انجام شده، بیش از هزار و 200 نفر برای شرکت در این طرح ثبت نام کرده اند که پس از ماه مبارک رمضان، کلاس های آموزشی آنان آغاز می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه تاکنون بیش از 30 درصد تعهدات این اداره کل نسبت به طرح تربیت حافظان قرآن کریم اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: تبلیغات این طرح در سطح استان قم آغاز شده است و علاقه مندان می توانند با حضور در آستان مقدس امام زادگان، به طور رایگان در طرح تربیت حافظان قرآن کریم شرکت کنند.

براساس گزارش روابط عمومی اوقاف قم، وی در پایان زمان آغاز طرح شهریور ماه اعلام کرد و گفت: اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم تا پایان بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد یافت که با توجه به برگزاری مسابقات حفظ پس از دوره تربیت حافظان، به سه نفر نخست کمک هزینه های حج عمره، سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس اهداء خواهد شد؛ البته جوایزی دیگری برای این طرح که با اعطای مدرک رسمی همراه خواهد بود، در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام 3/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha